Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door T-Needles
Ik heb een mpc2000 en een korg z1, ik wil weten hoe ik kan zorgen dat als ik me kanaal op 2a zet ik dan een ander geluid heb dan bij 1a

... want daarom koop je ook voor krap 1600 euro aan apparatuurOrigineel geplaatst door T-Needles
onder midi staan wel allemaal termen maar ik snap er vrij weinig van
.
.Dan klopt er iets niet. Het is wel een welbekend feit dat Roland, Korg en Yamaha andere namen gebruiken voor wat in essentie hetzelfde is. Ik heb de Korg-naam voor een multitimbrale preset (bij Roland heet 'ie Performance, bij oudere Yamahas heet 'ie Scene of Performance, bij Korg heet 't Combi maar dus in dit geval schijnbaar Multi) opgezocht in de review van Sound On Sound, en er zou toch echt op z'n minst iets over het woord "multitimbral" in moeten staan.Origineel geplaatst door T-Needles
heb jij msn ofzo? want ik heb gezocht in de handleiding en het stond er mooi niet in...
Nah.. het is alleen dat het idee achter multitimbraliteit en zo tot de basics van MIDI behoort (tenminste, sinds 1986 of zo toen de MT32 uitkwam).iedereen lacht me hier denk uit?
heb jij msn ofzo? want ik heb gezocht in de handleiding en het stond er mooi niet in...
iedereen lacht me hier denk uit?
doe maar, het maakt me niet uit![]()
iedereen lacht me hier denk uit?
doe maar, het maakt me niet uit![]()

).
) 1B-device17 staat nu komt te staan 9B-Device 25 (ofzoiets). Zodra je dit hebt kun je met de Z1, door de MPC, de Z1 zelf aansturen.