welke synth moet ik kiezen?

een grote,met veel knoppen!

een grote,met veel knoppen!

dan heb je ook wat ...:D En klinkt beter als ie breekt..:confused:

Volgens mij schijnt de TB303 heel gewild te zijn bij sommige leden voor dit doel.. 8)

Origineel geplaatst door bliepertronic

welke synth moet ik kiezen?
om kapot te gooien tegen de grond!!!
:(
af en toe wel eens zin in!!
:(

nou, niet de mijne dan!

doe maar een roland jv30. wat heb ik een gloeiende hekel aan dat ding! (wat ie vast niet verdient, maar er is gewoon teveel gebeurd met mij en een jv30 in het verleden... ;D)

Iets met een stalen behuizing. Die kan je naderhand weer terug buigen om weer op de grond te gooien. (Ik ga er voor het gemak maar even uit dat de synthengine het na een paar keer niet meer doet!!!)

Origineel geplaatst door demian
Volgens mij schijnt de TB303 heel gewild te zijn bij sommige leden voor dit doel.. 8)

Oh, je doelt op dat ene grapje dat Smackos ooit maakte? }:|

Maar eh, Bliep, als je echt wilt rellen, moet je zo'n groot orgel kopen in de kringloopwinkel. Kun je je voor een paar tientjes compleet uitleven. :P
Hout, toetsen, knoppen, wat wil je nog meer....:verkoght:

Synths kapot gooien is ten strengste verboden.
Als je die impulsen toch hebt zul je in therapie moeten bij een psychiater want dat is niet normaal.

Synths kapot gooien is ten strengste verboden.
Als je die impulsen toch hebt zul je in therapie moeten bij een psychiater want dat is niet normaal.

hmmm,

tenzij je een roland vp 9000 variphrase machine eens hebt geprobeerd :(

(technisch gezien geen synth, maar for sake of argument)

ben nieuw hier, dus aan allen

een groet!

ScannedImage.jpg

Maar probeer zoiets maar eens op de grond te *smijten*. Omduwen lijkt me al een hele kunst...

Casio.
Er staat er wel eens 1 hier op het te koop forum.
Wel snel reageren, want de verkoper weet niet echt wat hij wil.
Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....

een Jupiter-8?
Groot, zwaar, stalen kast en ook nog eens ouwe meuk... :eureka:

Maar probeer zoiets maar eens op de grond te *smijten*. Omduwen lijkt me al een hele kunst...

Wel.

Zou jij echt willen dat deze jongeman zomaar even iets kapot gaat gooien?

Als je geen GX1 kunt optillen en kapot gooien ben je gewoon niet boos genoeg.

Casio.
Er staat er wel eens 1 hier op het te koop forum.
Wel snel reageren, want de verkoper weet niet echt wat hij wil.
Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....

Whahahahahaa :D:okdan:

edit: oja om kapot te gooien? Das een zonde en dan kom je niet in de synthesizerhemel. Dus niet doen als je met bv Bob Moog nog wil ouwehoeren in het hiernamaals over eerst attacken dan decayen beetje sustainen en uit eindelijk de laatstew release. :engel:

Wel.

Zou jij echt willen dat deze jongeman zomaar even iets kapot gaat gooien?

Als je geen GX1 kunt optillen en kapot gooien ben je gewoon niet boos genoeg.

Okee, ik geef toe - als je je zó opwindt dat je zelfs een GX-1 kapotgesmeten krijgt, dan was er blijkbaar een goede reden toe... :W

Back