om kapot te gooien tegen de grond!!!
af en toe wel eens zin in!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door bliepertronic
welke synth moet ik kiezen?
om kapot te gooien tegen de grond!!!
![]()
![]()
Origineel geplaatst door demian
Volgens mij schijnt de TB303 heel gewild te zijn bij sommige leden voor dit doel..![]()

Origineel geplaatst door demian
Volgens mij schijnt de TB303 heel gewild te zijn bij sommige leden voor dit doel..![]()

Synths kapot gooien is ten strengste verboden.
Als je die impulsen toch hebt zul je in therapie moeten bij een psychiater want dat is niet normaal.

Maar probeer zoiets maar eens op de grond te *smijten*. Omduwen lijkt me al een hele kunst...
Casio.
Er staat er wel eens 1 hier op het te koop forum.
Wel snel reageren, want de verkoper weet niet echt wat hij wil.
Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....Te koop....niet te koop....

Wel.
Zou jij echt willen dat deze jongeman zomaar even iets kapot gaat gooien?
Als je geen GX1 kunt optillen en kapot gooien ben je gewoon niet boos genoeg.