NAMM foto's algemeen

Hooihuis

Acta est fabula
Hier een link naar wat foto's van de NAMM. Met name de nieuwe Korg Radias is er goed op te zien en ik ben er toch wel benieuwd naar. En de DS Mono Evolver Keyboard.......erg verleidelijk! (Ook al is het nog steeds een prototype en is de afwerking niet 100%).

Modules van Cwejman zien er ook netjes uit; al met al genoeg nieuwe dingetjes om naar uit te kijken en voor te sparen :) En het is nog lang niet alles uiteraard!

mooie foto's... jammer dat ik daar zelf niet even kan rondlopen :{

Thanks voor de link

Origineel geplaatst door pal
jammer dat ik daar zelf niet even kan rondlopen :{

Idem...

Ik heb trouwens wel gemerkt dat de foto's schijnen te wisselen. Zo zitten er nu ineens weer een aantal foto's van Roland spullen tussen.

Iemand dit gezien ?

.slide_memotron1.jpg

Mellotron !!!!!!!!
Lijkt me heel leuk als je bvb. de Tangerine Dream toer wilt opgaan ... Als ie tenminste niet meer kost dan een originele, en als het geluid nog op iets trekt.
Iemand meer info hierover ? En hebben ze hem digitaal gemaakt of is dit (hopelijk) echt analoog ?

wat ziet die buhcla er mooi uit ,allemaal gekleurde knopjes:{

Attachments

• .slide_buchla4 (wince).jpg
    .slide_buchla4 (wince).jpg
    21,9 KB · Bekeken: 85
Origineel geplaatst door THM
Iemand dit gezien ?

Mellotron !!!!!!!!
Lijkt me heel leuk als je bvb. de Tangerine Dream toer wilt opgaan ... Als ie tenminste niet meer kost dan een originele, en als het geluid nog op iets trekt.
Iemand meer info hierover ? En hebben ze hem digitaal gemaakt of is dit (hopelijk) echt analoog ?

Hahaha helaas, hij is digitaal......Hier kun je er meer over vinden. Je vraagt je af of dit nog echt iets toevoegt aan wat je gewoon met een sampler kunt doen. Of ben ik nu te kort door de bocht? Hij ziet er wel erg mooi uit inderdaad.

Jammer maar that's life... ;{

Origineel geplaatst door THM
... Als ie tenminste niet meer kost dan een originele, en als het geluid nog op iets trekt.

Wat kost een originele?
Meer dan € 1750,-- ? :D

Je neemt'um wel eenvoudig onder je arm mee...

Wout

Die memotron is :okdan:

Ziet er heel mooi gelakt uit, ech wel pimpy...
Moet ie 1750 kosten? Das wel prijzig voor zon een 3 octaaf toetsenbord met ingebouwde kaasplank ;)

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Wat kost een originele?
Meer dan € 1750,-- ? :D

Je neemt'um wel eenvoudig onder je arm mee...

Wout

Op de lange termijn wel, als je 'm echt on the road wilt gebruiken... (continu reparatiekosten: toen Mark Kelly van Marillion nog een tron had (da's van voor de eerste cd) haalde hij hem voor elk optreden uit elkaar en poetste alle onderdelen... :o: ) Maar ik vraag me af waar die 1750 voor de Memotron in zit. Zo veel bijzonders kan er toch niet inzitten als-ie echt alleen een digitale M400 is? :confused: (zie hier voor meer info)

Ik vind die Radias en SH201 er wel cool uitzien trouwens!

buchla is wel mooi maar wel een beetje startrek met al die vage gekleurde knopjes enzo!
vette module erbij om je shields van studio te bedienen enzo!

ik vind die witte modcan stack wel bruut eruit zien!

Origineel geplaatst door pal
Helaas is de Buchla ook niet helemaal analoog meer...."but your oscillators use digital techniques...........

Nix helaas, gewoon slim! Hybride roeleert!

:erm: Nog opvallend weinig van Yamaha? Een paar USB-mixertjes tot nu toe..?

Ik hoop op een alrounder synth-module met;

- live,sweet,cool voices
- mega voices
- articulation voices

*D

En een uitgebridere Micron van alesis ?- achtig iets....

Ik hoop eigenlijk dat ze niks gaafs uitbrengen... 't WORDT al een duur jaar zo..

Back