Wie is de beste vage shit producer?

Ik mis hier een naam: Si Begg!

Maakt dan wel geen idm (voor zover ik weet) maar maakt wel heel veel weirde muziek onder heel veel namen.
Check deze sites maar eens: http://www.squat.com/noodles/ en http://www.discogs.com/artist/Si_Begg
Hij produceert onder de de namen Bigfoot, Bigfoot Futures Ltd, Buckfunk 3000, Cabbage Boy, Cabbage Head, Dr. Nowhere versus The Maverick DJ, S.I. Futures, Simon Begg, Zygmunt Janowski en hij is de man achter de gestoorde Noodles Discotheque platen.
Kent iemand hier zijn muziek? En weet nog iemand andere pseudoniemen van hem?

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door dj sinn
BESTE vage shit??? het beste komt van de PCP jongens, marc acardipane en miro!!! al meer als 10 jaar en nog steeds de BESTE!!!

:dubbel: Marc maakt tegenwoordig muziek samen met Boozy Woozy, om nou te zeggen dat dat de top is...

Miro die maakt nog wel goeie shit.:)

Amon Tobin , moet je zeker eens luisteren,die gast maakt hele zieke maar ook spacy ambients.met een style die ik gewoon niet kan uitleggen.. het spreekt gewoon.. }:|

Origineel geplaatst door schaapje
ik vind "vage shit" een beetje waardeloze naam. er zijn in de loop der tijd al betere beschrijvingen geweest. 'electronica' is veel gebruikt, net als 'cliqhop'. (...)
Ach... stijlen, genres, soorten en maten. Het kost mij meer moeite die stijlen te snappen, uit elkaar te houden en te onthouden dan om gewoon van muziek te genieten. Hebben jullie ook in muziekwinkels dat je niks kan vinden omdat ze vage onderverdelingen maken? Ik vond laatst Ken Ishii tussen de "World Music".
[B(...) voor de masochist: karl-heinz stockhausen (...)[/B]
Stockhausen is mooi! Masochist? Ik? Heerlijk, koptelefoon of en luisteren naar Kontakte of Gesang der Junglinge. In de winkel zoeken bij Klassieke muziek... ik bedoel maar.
(...)nauwelijks bekend en ook zeer zeer goed: l'usine icl (...)
Is dat die amerikaan met zijn Powerbook. Zo ja, dan heb ik die live gezien op het State-X festival in Den Haag. Gaaf; saai om te zien, leuk om te dansen.

State-X is overigens het festival voor jullie hier op Synthforum.

Vaag: Scanner ("schat ben je aan het stofzuigen of staat er een ceedeetje aan...?")

Veroudert maar klinkt nu wel weer heel vaag: Erdenklang van Erdenklang (uit 1982 of zoiets; de eerste plaat 100% gemaakt met CMI Fairlight MK1)

Soms vaag maar altijd briljant : Mark van Hoen aka Locust. Maakt ook "gewone" songs maar zijn instrumentale werk is echt rete cool! Luister naar mp3's van Playing with time en The last flower from darkness . Wil je het wat harder probeer dan "Penetration" van Truth is born of arguments

:okdan:

vroeger, toen Fischkopf nog bestond... daar zat ook raar spul bij, zoals No Name Strike en Taciturne...
Meer recent: kammerflimmerkollectif, (als ik 't goed schrijf...) een soort psycho-noise-jazz-ambient-chill zooi. Autechre is zoals olaf al zei een beetje afgegleden. Ook het nieuwere ratelwerk van Aphex Twin (zoals Druqx) kan ik minder waarderen.

btw. the orb kan ook best vaag zijn :)

Origineel geplaatst door Fatar
vast bij niemand bekend, maar voor mij is er maar 1... Ticon :D

haha, We are the Mammoth Hunters! meesterlijke track
dat vond ik een tijdje echt de wreedste 4/4 stomper ooit :D
maar om nou te zeggen erg vaag... neh

Origineel geplaatst door dextah
Nou... de laatste B.O.C vindt ik toch erg tegen vallen.
Autechre snap ik niet meer.
Bedoel je Jamie lidel live ? of echt Cristian Vogel en Jamie lidel
als Super Collider live ?
Die zou ik wel graag een keer samen live willen zien.
Jamie lidel alleen live is echt en van de vetste live optredens die ik ooit gezien heb.

de laatste Boards of Canada release... welke bedoel je dan precies???

Ik kan me namelijk niet echt herinneren dat ik persoonlijk iets van BoC vind tegenvallen... maar ben dan ook wel echt een fan van hun dromerige muziek...

mmmmm ik ga eens wat van die artiesten die hier op de vier pagina's staan die ik niet ken beluisteren
zitten vast interessante tussen.

sinds ik aphex twin ooit hoorde met bouncing ball (van de come to daddy ep) vind ik dat helemaal de shit
dus hij is voor mij de king van de vage muziek. maar ik zeg daar gelijk bij dat ik veel namen hier in de topic niet ken en dus zal er nog wel meer geniale dingen tussen zitten.

infected mushroom werd genoemd als vaag????
maar das toch heel gangbare muziek?

minder vaag maar toch heerlijk voor me speakers: sven vath en funker vogt

nog ff aan mijn lijstje toevoegen: akufen en thomas fehlmann. Van de laatste hep'k pas 1 plaat, maar is wel zwaar vaag...

Achteruitgang is àchteruitgang, snappez-vous ?

Achteruitgang is àchteruitgang, snappez-vous ?

Ons inziens blijft DJ Diarrhee de enige ware topper.
Vloeibaar lijnenspel in herfstbruine tinten onder triomfantelijk
klaroengeschal tot ons gebracht.
Waarlijk Kunst & Aarschap!

Weest gegroet, Moede Maria,

ISPdeRuiter

Biovakantieoordindustrie

Biovakantieoordindustrie

Origineel geplaatst door Tron
goed punt en vergeet de rest van zijn slager vrienden niet

Het beste vlees bij uw Edelschlager,
Ruime sortering en topkwaliteit ????

Een weinig meer naar het Oosten, meen ik....

ISPdeRuiter

Re: Achteruitgang is àchteruitgang, snappez-vous ?

Re: Achteruitgang is àchteruitgang, snappez-vous ?

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Ons inziens blijft DJ Diarrhee de enige ware topper.
Vloeibaar lijnenspel in herfstbruine tinten onder triomfantelijk
klaroengeschal tot ons gebracht.
Waarlijk Kunst & Aarschap!

Weest gegroet, Moede Maria,

ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Het beste vlees bij uw Edelschlager,
Ruime sortering en topkwaliteit ????

Een weinig meer naar het Oosten, meen ik....

ISPdeRuiter

godverdomme ISP, ik ben blij dat je weer terugbent!

Re: Re: Achteruitgang is àchteruitgang, snappez-vous ?

Re: Re: Achteruitgang is àchteruitgang, snappez-vous ?

Origineel geplaatst door cyan_circle
godverdomme ISP, ik ben blij dat je weer terugbent!

Dank U beleefd!

ISPdeRuiter

Absoluut Curley.........

WORD.

En natuurlijk de hele backcatalogue van UNIT MOEBIUS

The world turns round the world turns round the world turns round the world turns roound

Speedy J
vind ieee mitten menu (nu bijna 5 jaar oud ):frons: nog steeds een gewedlige vage harde track en
het laatste album ook.(vage titels)
En is nederlands trots.

hij inspireert mij om vage geluiden te cre-eren.

Tot nog toe Aphex Twin. Ik ben trouwens eg benieuwd naar zijn kit list maar die kan ik nergens vinden. Verder squarepusher en autechre ook erg ok.

Kga trouwens ook een hoop namen die jullie opgeven beluisteren. Dus bedankt voor de ingevingen.

Back