Gilles la Crêpe
Stamgast
Origineel geplaatst door Fredd-E
de laatste Boards of Canada release... welke bedoel je dan precies???
Ik kan me namelijk niet echt herinneren dat ik persoonlijk iets van BoC vind tegenvallen... maar ben dan ook wel echt een fan van hun dromerige muziek...
Hij zal wel Geogaddi bedoelen. Die vond ik ook zwaar tegenvallen. Ik heb hem 1 keer gehoord en toen wist ik genoeg. BoC is nogal bezig het kunstje uit te melken waar ze goed in zijn. Wat mij betreft is niet elke scheet die ze laten een succes. Er zullen op Geogaddi best goeie tracks staan, maar 23 tracks vind ik dan gewoon weer veel te veel. Skip de helft en je houdt wat aardigs over. Tijd voor iets nieuws.
Ook vanwaar die man zijn samples haalt...die steken toch met kop en nek boven de 80 recyclage ala sharam jay. En dan heb ik het nog niet over die andere vage drol die hij met norma maakt.
.
Ik ga maar even niet allerlei namen opzoeken want daar ben ik op dit moment te lui voor. Maar dingen als Autechre, Monolake, Speedy J (Public Energy no. 1!) e.d. weet ik zeker te waarderen. Andere dingen gaan me soms wat ver maar heb ik wel liggen, zoals bijvoorbeeld bepaalde tracks van de Clicks & Cuts 2 compilatie. Daar liggen toch wel de grenzen voor mij denk ik, want sommige nummers zijn echt niet om aan te horen gewoon.