Welke MIDI Controller voor Reason 3?

Origineel geplaatst door Galo
En ik heb een BCF2000 en wil even zeggen dat zeker met reason dit beesje heeeel erg relekst is, "lock to the behringer" ;) no problems at all, wel moet je even weten dat de firmware geupdate moet worden maar de drivers zijn te downloaden :dj:
8D
ik heb hem ook en gebruik hem ook wel vaak met reason, relaxte combi, zeker met die lock to functie ja

Thnx,

Aan jou heb ik echt iets! :)
Ik heb nu een Phatboy gekocht, maar heb ehm nog steeds niet aan de praat :S (MIDI pfff, + PC crash)
Maar ik ga zelf nu voor de M-Audio Oxygene 8. Lekker klein; goed voor ruimte besparing terwijl je toch van octaven kan wisselen.

En had die 2 behringers ook al in m'n hoofd! (BCF 2000 en BCR 2000)
Maar wat zijn de dingen die je met die BCF 2000 nou zo erg goed kan in samenwerking met Reason?

en nu ff serieus ;) Je moet echt waar, eerst die BCR2000 kopen met een midi-Klavier los derbij. En daarna als je geld over hebt een BCF2000 derbij (erug tof voor mixer-aansturing). Ik maak geen geintje :frons:

Origineel geplaatst door M-Plex
Thnx,

Aan jou heb ik echt iets! :)

En had die 2 behringers ook al in m'n hoofd! (BCF 2000 en BCR 2000)
Maar wat zijn de dingen die je met die BCF 2000 nou zo erg goed kan in samenwerking met Reason?
8o)

In Reason 3 kan je een willekeurig apparaat met 1 druk op de knop toewijzen aan je bcf2000, alle instellingen (parameters) van je subtractor bijvoorbeeld worden overgezet naar je bcf, je kan meteen aan de slag... erg gebruiksvriendelijk... ik heb geen idee of dat bij de bcr (en andere controllers) ook zo makkelijk gaat, zou wel relaxt zijn...
gebruik hem ook in Live, ook makkelijk alles toe te wijzen... kan natuurlijk ook eigen patches maken, maar dat heb ik voor reason nooit nodig gevonden.
Dat de faders geluid maken, ach, ik heb er geen last van...

Origineel geplaatst door comet
8o)

In Reason 3 kan je een willekeurig apparaat met 1 druk op de knop toewijzen aan je bcf2000, alle instellingen (parameters) van je subtractor bijvoorbeeld worden overgezet naar je bcf, je kan meteen aan de slag... erg gebruiksvriendelijk... ik heb geen idee of dat bij de bcr (en andere controllers) ook zo makkelijk gaat, zou wel relaxt zijn...
gebruik hem ook in Live, ook makkelijk alles toe te wijzen... kan natuurlijk ook eigen patches maken, maar dat heb ik voor reason nooit nodig gevonden.
Dat de faders geluid maken, ach, ik heb er geen last van...

novation remote sl :okdan:

Back