[MoonModular] Wat is er aan de hand?

leuke review dob! jammer dat ze zich vooral op triggers, CV e.d. richten en niet op de klankopwekking zelf. ik ben wel benieuwd wat voor oscillator die gasten zouden maken.

Thnx!

Ik vind dat wel goed, dat ze zo'n niche gebied beetpakken eigenlijk.
Zo krijg je freaky modules in de modul-o-sphere.
Als iedereen zich op alles richt is die kans minder groot, toch?
Laat dotcom gewoon de leverancier van de basics zijn, en anderen leveranciers van coole toevoegingen, ik vind het prima zo. Mis er nog wel eentje, inderdaad, die gekke dingen doet met klankopwekking. Maar het verbaasd me altijd weer hoe CV-modulatie modules je klank toch weer grondig kunnen aanpassen, alhoewel je nog steeds gewoon qua klankpad "met osc's en noise door filters heen" werkt.
En wat gebeurt er als ik die quantizer audio voed? Misschien is hij snel genoeg en krijg ik een soort 'verlaging v.d. resolutie', een mini-trapje in de golfvorm. (ga ik vandaag wel even proberen natuurlijk :))

Verder heb ik nu ook voor het eerst iets bij MOTM in bestelling, dus dat wordt ook spannend; hoe meet zich dat met wat ik al heb? MOTM heeft ook veel basic audio dingen, een paar verschillende filters in ieder geval, maar ik denk wel beter dan dotcom, en ook vaak met net meer mogelijkheden. Maar goed... later zal ik wat foto's posten.

Back