Ik ben al zo'n anderhalf jaar voornamelijk bezig om knutselenderwijs en op gevoel wat aan muziekmaken te doen. Een beetje uitvogelen wat mijn stijl is en hoe ik dat kan bewerkstelligen. Ik gebruik hiervoor Reason 2.0.
Sinds kort eindelijk ontdekt hoe ik mijn gewenste welbekende swing/funk moet creëeren zeg maar. En volgende stap gaat wat meer richting het werkelijk begrijpen van synths, zodat ik wat meer mn geluiden desgwenst kan sturen in de richting die ik wil. Heb vandaag de manual van de Reason Synth doorgelezen (jaja nu al
), en daar werd ik wel wijzer van. Alleen wil ik alles weten. Ik wil alle termen snappen. En alle technieken onder de knie krijgen. Heb vandaag veel gelezen in oude topics op de site. Veel erg leerzaam...
Wat ik me afvraag. Zijn er sites waar het technische zeg maar vanaf het begin wordt uitgelegd? Tutorials?
Of heeft iemand tips waar te beginnen? Interessantste facetten van de synth?
Ik wil graag leren...
Sinds kort eindelijk ontdekt hoe ik mijn gewenste welbekende swing/funk moet creëeren zeg maar. En volgende stap gaat wat meer richting het werkelijk begrijpen van synths, zodat ik wat meer mn geluiden desgwenst kan sturen in de richting die ik wil. Heb vandaag de manual van de Reason Synth doorgelezen (jaja nu al
), en daar werd ik wel wijzer van. Alleen wil ik alles weten. Ik wil alle termen snappen. En alle technieken onder de knie krijgen. Heb vandaag veel gelezen in oude topics op de site. Veel erg leerzaam...Wat ik me afvraag. Zijn er sites waar het technische zeg maar vanaf het begin wordt uitgelegd? Tutorials?
Of heeft iemand tips waar te beginnen? Interessantste facetten van de synth?
Ik wil graag leren...