eerste track

king james

Nieuwkomer
omdat ik me net aangemeld heb hier laat ik gelijk maar even wat van me horen. Ik heb dit samen met Pobept, mijn muzikale partner gemaakt, we moeten er nog maar eens een strakkere opname van maken, maar het idee komt aardig over. Onze eerste track Het Spookhuis hebben we een tijdje terug opgenomen in de zomer van 2005. Geef feedback aub.

Jimmy

Het lijkt wel een buzzcut.
Kort en kaal. ;)
D'r mag wel wat meer bij.

Qua mix staat de bas wel erg hard.

Niks mis met minimaal, maar het ontbreek inderdaad aan afwisseling; het gaat mij te snel vervelen.

Als je de drums wat harder zet en de bas idd. wat zachter, en het begin inkort, lijkt het me al een stuk lekkerder :)

Origineel geplaatst door king james
wat is een buzzcut??

Tondeuse kapsel. ;)

Error 403
toegang geweigerd

Shit :P

morgen weer proberen...

Mjah.. het begint, en het eindigt, en ertussenin gebeurt er.. bijna niets. Mijn persoonlijke idealen in een track zijn om er minimaal IETS in te stoppen wat het recht van bestaan geeft.. het kan een onverbiddelijke groove zijn, een lekkere lift, mooie progressies, vage akkoorden, interessante geluiden of gewoon een goed songidee.

Om eerlijk te zijn vind ik dat deze tune aan weinig van deze criteria voldoet. Maar goed, ik maak het mezelf dan ook misschien wat moeilijk met al mijn wensen. Ik denk wel dat je talent hebt, en dus gewoon lekker je weg moet gaan vinden in het maken van muziek volgens je eigen eisen/wensen.

Back