Welk apparaat/instrument beschouw jij als "het hart van je studio"?

LOL

LOL

Origineel geplaatst door Nolet
Mijn speakers en/of koptelefoon. Het is echt moeilijk om zonder iets te horen muziek te maken. Kijk maar naar de sectie "doven" bij de yosti band. Klink zwaar belabberd.

whehehehehe

Kijk maar naar de sectie "doven" bij de yosti band. Klink zwaar belabberd.
nou ik heb net deel 12 de zomer editie binnen vindt het toch een goede cd

Mezelf, als ik er niet bent, klopt er niets;) zelfs niet op de deur.

Maar wat apparaat betreft, PC met Cubase en de Motu kaart in verbinding met de TDM8000 tafel van tascam.

Daar kan ik eigenlijk alles mee doen muzikaal gezien.

Nu ik dit zo schrijf vraag ik me ook af waarom ik zoveel synth's heb :confused: met 4 of 5 zou het ook kunnen.

Het zal wel verzamel woede zijn of Gear Lust8)

Ja maar het zijn ook professionals, die yosti lui....en een triangel is zo analoog als de tering.

sorry ik hou op.

Ik heb ze ooit in een studio gehad, dolle pret met ze joh, kan me niet herrineren oiit zoveel gelachen tehebben als toen met die gasten.

Origineel geplaatst door Grooveron

Nu ik dit zo schrijf vraag ik me ook af waarom ik zoveel synth's heb :confused: met 4 of 5 zou het ook kunnen.

Het zal wel verzamel woede zijn of Gear Lust8)

nou weet je wat om dat ik in zo'n goede bui ben mag je wel wat bij mij neerzetten, hoef je ook geen verwijderings bijdrage te betalen..:)

Origineel geplaatst door EDP

nou weet je wat om dat ik in zo'n goede bui ben mag je wel wat bij mij neerzetten, hoef je ook geen verwijderings bijdrage te betalen..:)

Ik was al bang voor deze reakties;)

Mocht de verzameling ooit tegroot worden denk ik meteen aan je OK

Ik heb ze ooit in een studio gehad, dolle pret met ze joh, kan me niet herrineren oiit zoveel gelachen tehebben als toen met die gasten.

SUPERCOOL! Dat lijkt me inderdaad ontzettend lachen en ook erg bevredigend werk. De lui hebben de grootste lol met alleen een sambabal.

Maar ja, we raken weer offtopic....

Ik was al bang voor deze reakties;)

Mocht de verzameling ooit tegroot worden denk ik meteen aan je OK

ik weet dat je in je ontkennings fase zit maar je verzameling is nu al te groot....

dussehh zal ik vanavond ff langskomen dan huur ik vast een boedelbak:)

Origineel geplaatst door EDP

ik weet dat je in je ontkennings fase zit maar je verzameling is nu al te groot....

dussehh zal ik vanavond ff langskomen dan huur ik vast een boedelbak:)

wat een lef he ron?

nou... ik hou het simpel, gewoon een peugeot 106.. gaat niet zo veel in...

heren heren mocht ik ooit besluiten de boel weg tedoen zal ik het aan het DSF museum doneren, bij wie het dan komt testaan maken jullie dan maar uit.

tot die tijd blijft het mooi in mijn studiotje staan:D

Aangezien mijn zeer bescheiden setup voorlopig nog steeds mijn krakkemikkige PC. Het eerste op de planning staat een goeie PC update en dan een goeie soundcard. Dat zal dan het hart moeten worden vind ik.

Eric

Goed houd ik in de gaten:-) tegen die tijd kom ik wel eens kijken bij je.

het hart van mijn studio....is....uhm...mijn hele setup. Ik zou niks van mijn spul kunnen missen (behalve dan de 606 niet dat ik die ooit wegdoe ofzo). Tja....als 50% uit de 307 komt en 50% uit de sampler wat is dan belangrijker? (ok waarschijnlijk komt een iets groter deel uit de 307 dus zullen we dat dan maar nemen als kloppend hart)

Back