[2nd H. Gear] waar baseer jij de prijs op?

Het zijn toch ook pure sample-based dingetjes? Ik heb er nog nooit met eentje mogen kennismaken.

De hogere versies schijnen wel zwaar okee te zijn

Wat prijzen betreft, soms handel ik in dingen, dan zijn ze in duitsland heel goedkoop en kan ik er in UK wat extra voor vangen, maar meestal houd ik het dan zelf een tijdje om hem teleren kennen (de synth)

Wat prijs betreft, het liefste ruil ik maar ik kijk meestal naar de going prijs op Ebay en die hanteer ik dan, Ik heb me nog zelden tekort gedaan, enkel bij een ruil waar de synth die ik kreeg stuk was:-(.

Origineel geplaatst door DJ_C-Code
De CS 1x heeft wel aftertouch .......

OK ik ben in error sorry,

Origineel geplaatst door DJ_C-Code
De CS 1x heeft wel aftertouch .......

Niet om lullig of bijdehand te doen hij ondersteunt aftertouch de toesten hebben dit echter niet..

Origineel geplaatst door Blinx

Niet om lullig of bijdehand te doen hij ondersteunt aftertouch de toesten hebben dit echter niet..

Ha had ik toch gelijk, dan staat mijn antwoord wat betreft masterkeyboard nog steeds, een master keyboard zonder aftertouch is als zond een modulatie wiel vind iik, ik gebruik beide heel veel.

Bij het verkopen van instrumenten, als je dat als handelaar doet, kijk je niet naar de
marktprijs zelf, maar of je er zoveel mogelijk en in ieder geval genoeg winst op maakt. :maffia:

Voor mijzelf geldt er maar één echte regel: Zou ik het apparaat ook kwijt willen voor
de gemiddelde prijs waarvoor die dingen weggaan. Met andere woorden: voor minder hou
ik hem liever zelf! :fuckoff:

(Misschien heb ik daarom die Poly 61 en die SK-20 nog steeds) :stupid

Van alles het gemiddelde.......

Markplaats, Ebay, Prepal, Interface.nl etc....

Daar ga ik een beetje vanuit.

Origineel geplaatst door DJ41
JP8080 ruilen voor een Sherman filterbank? ;)

Wil jij je Sherman kwijt 41? Zo ja, dan heb ik wel interesse.

hey,

Ik heb in het verleden zaken verkocht altijd aan een zeeeer schappelijke prijs, met als voornaamste reden dat ik dan geen eeuwigheid moet wachten om een koper te vinden, daar ik zelf ook altijd graag een koopje wil doen en dit voor mij in de kering steeds ook meermaals te beurt is gevallen.

Een wisselwerking gekregen van bovenaf :halleluja

p.

:biertje: :biertje:

Origineel geplaatst door Prophet

Ik heb in het verleden zaken verkocht altijd aan een zeeeer schappelijke prijs, met als voornaamste reden dat ik dan geen eeuwigheid moet wachten om een koper te vinden, daar ik zelf ook altijd graag een koopje wil doen en dit voor mij in de kering steeds ook meermaals te beurt is gevallen.

Ben ik helemaal met je eens.

Back