Cylons

Helaas ik kan nix met geluid op de comprutter. dat eindigd meestal in grote vloek salvo's en meestal gaat er daarna iets kapot. Dus ik heb me voor genomen nix meer met geluid op de cumprotter te doen, da's beter voor m'n rust en mijn spullen blijven langer heel.

:dubbel:

'k Ken 't van (niet zo HEEL) vroeger.. Maar opzich als je de juiste programmaatjes hebt en 't 2 of 3 keer doet, wil je niet anders!! :okdan:

gewoon een questie van ff een kale win install doen, image bakken... (is ff werkt maar dan)...
mocht er ooit iets mis gaan dan zet je de image weer terug en klaar, alles weer goed in no time...
en als je exact weet welke programma's je PC niet naar de kloten helpen dan install je die en maak je daarna ook weer een (nieuwe) image (dan hoef je dus niet steeds alles op die kale xp image te installeren)
je zou bijv GHOST van NORTON kunnen gebruiken... werkt gewoon goed...

er zijn genoeg freeware wave opname proggies dus moet gewoon lukken zonder gear-kapot-slaan acties :D
als je dagelijks op SF zit en je kan niet eens je eigen muziek of sounds hier posten is ook weer zo wat nutuulk...

het willen kapot slaan van dingen komt voort uit het feit dat je je niet genoeg verdiept hebt in het gebruik van de PC denk ik... door jezelf kundig te maken loop je weinig tot nooit meer tegen frusti's aan... maar nu ben je gefrustreerd en wil je dus ook zo weinig mogelijk van een PC afweten... vicious circle dus...

Nou als ik probeer van mijn CD-r's muziek op myspace of een andere site probeer ter zetten krijg ik copyright gezeur en kan ik de muziek of geluid niet plaatsen. En dat terwijl het MIJN muziek of geluid is. Ik heb geen copyright op mijn muziek,dus erger me er wild aan als de comprutter even voor mij beslist dat er copyright op mijn eigendom zit. Vandaar dat ik nooit muziek op't net zet. Een gozer heeft een myspace pagina voor ons gemaakt(vol fouten) maar ik weet niet hoe hij dat voormekaar heeft gekregen.

@ 6track mijn probleem met de comprutter is dat ik die uitleg van jou niet begrijp. Ik bedoel: een kale win install doen?, image bakken? Dat zijn woorden die totaal geen betekenis voor mij hebben. Het is zelfs zo dat ik die woorden nog nooit eerder heb gehoord of gezien. Die man die op mijn werk een cumprut cursus gaf heb ik echt tot wanhoop gedreven. Toen hij me outlook expres aan't uitleggen was. Maar wat wassie blij toen ik het in me eentje kon. Dus ik bedoel maar, ik ben iemand waar je digibeet met dikke hoodletters spelt.

het willen kapot slaan van dingen komt voort uit het feit dat je je niet genoeg verdiept hebt in het gebruik van de PC denk ik... door jezelf kundig te maken loop je weinig tot nooit meer tegen frusti's aan... maar nu ben je gefrustreerd en wil je dus ook zo weinig mogelijk van een PC afweten... vicious circle dus...

Nou nee dat heeft meer met mijn ADHD te maken, op een gegeven moment is de maat vol en dan moet ik gewoon weglopen. Anders komt er een onbedwingbare woede aanval op borrelen. Dat zijn ook van die momenten die niet in mijn hoofd worden opgeslagen. En waarna ik altijd verbaasd ben van de brokken die ik dan heb gemaakt. En met mijn amiga heb ik eigenlijk nooit van die frustraties gehad. Maar daar deed ik alleen pro-tracker op. Zo'n amiga met pro-tracker doet gewoon wat ik vraag en gaat niet vastlopen en/of weigeren wat ik wil. Maar goed 1 of andere corrupt figuur heeft in't verleden steekpenningen van microsuck aangenomen met als resultaat dat de hele wereld het slechste comprut systeem wat er toen was gebruikt. Jammer

Nou nee dat heeft meer met mijn ADHD te maken, op een gegeven moment is de maat vol en dan moet ik gewoon weglopen. Anders komt er een onbedwingbare woede aanval op borrelen.

Komt me heeel bekend voor.....als bij mij de maat vol is (en dat gaat rap) dan sloop ik liever iets dan dat ik me verder laat frustreren door een of ander apparaat/deur/gereedschap/keukenkastje etc.
Soms is het wel genant..

Komt me heeel bekend voor.....als bij mij de maat vol is (en dat gaat rap) dan sloop ik liever iets dan dat ik me verder laat frustreren door een of ander apparaat/deur/gereedschap/keukenkastje etc.
Soms is het wel genant..

Maar je bent de agressie wel direct kwijt, en dat heeft ook zo zijn voordelen. Maar mijn lontje is niet superkort, maar ik ga altijd door tot het tijd word om te stoppen. En dan ga ik FF een stukje lopen om mijn hoofd weer rustig te krijgen. Maar als ik niet stop...dan loopt't uit de hand. Ik ben in mijn woede buien vaak nog wel zo dat ik iets kan gaan zoeken om te slopen. Dus iets wat ik niet zo erg zou missen. Helaas hoort de comprut daar ook bij, vanwege alle frustraties die dat klote apparaat geeft(beslissen dat er copyright op MIJN muziek zit,weigeren,vastlopen). Daarom dat ik bij de comp snel stop met proberen. Genant vind ik het niet eens, het is m'n laatste redding omdat zo'n woede aanval als daar nix mee word gedaan gevaarlijker is. Toen ik net een week op me zelf woonde heb ik m'n voordeur doormidden getrapt. En alles behalve m'n platen colectie en stereo gesloopt.

Ik snap trouwens niet waarom er zoveel word geklaagd over die 11 banden van de MAM. Want ook daar kan je prima verstaanbaar mee werken, en 100% robot. Wordt bij meer banden dat geluid niet veel cleaner? Of vergis ik me daarin. Ik vind de flexebiliteit iig niet om over te klagen. Er is een grote diversieteit van geluiden makkelijk te maken. En ik vind de prijs/kwaliteit verhouding ook absoluut meer dan OK.

Ik snap trouwens niet waarom er zoveel word geklaagd over die 11 banden van de MAM. Want ook daar kan je prima verstaanbaar mee werken, en 100% robot. Wordt bij meer banden dat geluid niet veel cleaner? Of vergis ik me daarin. Ik vind de flexebiliteit iig niet om over te klagen. Er is een grote diversieteit van geluiden makkelijk te maken. En ik vind de prijs/kwaliteit verhouding ook absoluut meer dan OK.

ja eeuh... nou moet je niet ineens van onderwerp veranderen.... we hadden over jullie korte lontjes en adhd aanvallen, he. als je over vocoders wil ouwe hoeren maak je daar maar een nieuwe draad voor aan.....

Windows frustraties :D snap wel wat je bedoelt ja. Ooit al eens Mac overwogen onrust ??

Heb laatst weereens iemand zien werken met Mac + protools.. en dat zag er allemaal toch behoorlijk stabiel uit.. klik en flits het staat er, daar wordt je gelukkig van.

Ben veel met pc's bezig geweest ivm m'n werk, maar sinds een jaar of 4 boeit het me geen reet meer.. heb geen zin om telkens weer geconfronteerd te worden met een nieuw Os met nieuwe ins en outs, nieuwe bugs en die weer meer resources verbrast alsof het niks kost..

Ik vind die vocoder sound op "80skids" eigenlijk niet zo heel bijzonder.. als ik die vocoder sound van bijv. Daft Punk (something about us) hoor, die vind ik echt diep. (mja, het was wel oud.. in dat opzicht)

ja eeuh... nou moet je niet ineens van onderwerp veranderen.... we hadden over jullie korte lontjes en adhd aanvallen, he. als je over vocoders wil ouwe hoeren maak je daar maar een nieuwe draad voor aan.....

:dubbel::dubbel::dubbel:

dat zegt dan wel iets over de inner mensch... As within so without...
Maar je bent de agressie wel direct kwijt, en dat heeft ook zo zijn voordelen.
dus jij ziet wel het voordeel in een kapotte voordeur? :D
als je er wat aan doet heb je een win win situatie... maar goed...
Ik snap trouwens niet waarom er zoveel word geklaagd over die 11 banden van de MAM. Want ook daar kan je prima verstaanbaar mee werken, en 100% robot. Wordt bij meer banden dat geluid niet veel cleaner? Of vergis ik me daarin. Ik vind de flexebiliteit iig niet om over te klagen. Er is een grote diversieteit van geluiden makkelijk te maken.
we zouden GRAAG een stukje van je willen horen... maar... maar... tsja... :D

Nou als ik probeer van mijn CD-r's muziek op myspace of een andere site probeer ter zetten krijg ik copyright gezeur en kan ik de muziek of geluid niet plaatsen. En dat terwijl het MIJN muziek of geluid is. Ik heb geen copyright op mijn muziek,dus erger me er wild aan als de comprutter even voor mij beslist dat er copyright op mijn eigendom zit. Vandaar dat ik nooit muziek op't net zet. Een gozer heeft een myspace pagina voor ons gemaakt(vol fouten) maar ik weet niet hoe hij dat voormekaar heeft gekregen.

Muziekstukkies hier plaatsen is toch niet te moeilijk als je 't op CDr hebt?

1] Via Mediaplayer rippen naar de pc (als het een audio CD is)
2] Eventueel een fragmentje eruit knippen met bijv. (gratis) Audacity (en indien nodig daarna naar mp3 omzetten)
3] Als bijlage (max. 9,77 MB) in een antwoord hier op SF plaatsen :)

Niks geen copyright gefuk! :okdan:

Ik krijg toch echt op elke site waar ik mijn eigen geripte CD op probeer te zetten dat #*^!! balkje met zo'n sorry ivm copyrights mag je de muziek niet op onze site ZZ. En dan heb ik hem met Nero in MP3 geript, wat kan je nog meer proberen? Die rip keuze zit er toch op om beveiligde CD's te copieren? Wat moet je nog meer doen? Met je vinger in je kont een liedje fluiten, 3 keer met je hoofd op een pak havermout pap slaan en dan dan hoepla zeggen?(met een vocoder zal dat best lollig klinken) Ik ben ook verbaasd dat niemand anders dat heeft.

misschien dat nero er bepaalde (c)info instopt ofzo in de mp3 tags?
dus voordat je ze upload ff de tags (ID3v1 en ID3v2) er uitslopen...?

Ik heb geen flauw idee wat je bedoeld:?

ik was er al bang voor...

maar je hebt (waarschijnlijk gewoon) winamp om mp3 mee te playen?
zo ja, dan klik je op de title in het schermpje of ALT + 3...
nu zie je de file infobox en 2 tabbladen; ID3v1 en ID3v2, bij beide vink je ff "Include ID3vX tag in file" uit...

maar of het iets helpt, tsja...

Back