kratarknathrak
All hail the dark lord!
Ik krijg toch echt op elke site waar ik mijn eigen geripte CD op probeer te zetten dat #*^!! balkje met zo'n sorry ivm copyrights mag je de muziek niet op onze site ZZ. En dan heb ik hem met Nero in MP3 geript, wat kan je nog meer proberen? Die rip keuze zit er toch op om beveiligde CD's te copieren? Wat moet je nog meer doen? Met je vinger in je kont een liedje fluiten, 3 keer met je hoofd op een pak havermout pap slaan en dan dan hoepla zeggen?(met een vocoder zal dat best lollig klinken) Ik ben ook verbaasd dat niemand anders dat heeft.
Dit probleem ben ik werkelijk NOG NOOIT tegengekomen, en dat terwijl ik zo'n 4 myspaces en nog wat ander grut bezit waar ik regelmatig een mp3 upload, Het zou nero kunnen zijn. Ik doe altijd mp3 maak van wavs met musicmatch. Nero gebuik ik nooit.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je een waarschuwing krijgt dat je geen met copyrights beschermde muziek mag plaatsen, maar dan moet je gewoon op "OK" drukken en dan gaat het weg, en dan kun je uploaden.

moeten ze direct met een blok cement aan zijn voeten in de mariane trog gooien. Ik hou niet van copyrights, dus mijn muziek moet vrij zijn van dat soort geneuzel.