Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door maximgeerts
geweldig, geen voor opleiding nodig en 10 lessen leer je alles over synthisysers!!

Origineel geplaatst door stevaux
Les 0) Subtractieve Synthese = Driewieler, FM Synthese = Eenwieler.
Origineel geplaatst door 6 trak
verklaar u nader... deze behoirlijke jibberish...

Origineel geplaatst door 6 trak
verklaar u nader... deze behoirlijke jibberish...
dat was mij na zijn beantwoordende post geheel duidelijk...Origineel geplaatst door Bass
Hij bedoelt waarschijnlijk dat subtractive synthese makkelijker te leren is dan FM synthese...

Origineel geplaatst door chielos
lijkt me opzich een leuke cursus, als de groepen klein zijn dan tenminste!
maar die prijs.. 600 euro voor 10 lessen!!!
Origineel geplaatst door 100%
Ook een goede manier is een synth kopen, en de HANDLEIDING lezen. Iets wat maar weinig mensen doen volgens mij. Zo heb ik het gedaan, meteen het diepe in gesprongen. Virus C gekocht en met de handleiding erbij liggen pielen. Is ook handig als je net iets gelezen hebt en je hoort meteen wat het doet. Nou, binnen no time weet je hoe het in mekaar zit.
tsja ok Wout... prima... maar voor een beginner zijn dit soort benamingen wel ff houvast zeg maar...Origineel geplaatst door Wout Blommers
Begrippen als Vibrato, Tremolo en Arpeggio zijn eigenlijk geleend uit de 'gewone' bespeelwijzen van conventionele muziekinstrumenten en helaas is niet alles in de synthese op deze wijze te benoemen, want een Filter modulatie is niet altijd een Wah-wah.
Origineel geplaatst door 100%
Je kan ook een masterclassje van rob papen volgen. Kost maar €110. Of nog beter, je wacht tot hij met z'n DVD klaar is, kost waarschijnlijk nog minder en je hebt meteen een handig naslagwerk.
Ook een goede manier is een synth kopen, en de HANDLEIDING lezen. Iets wat maar weinig mensen doen volgens mij. Zo heb ik het gedaan, meteen het diepe in gesprongen. Virus C gekocht en met de handleiding erbij liggen pielen. Is ook handig als je net iets gelezen hebt en je hoort meteen wat het doet. Nou, binnen no time weet je hoe het in mekaar zit.