[Novation] Drumstation ?????

ik vond de snare's uit de xbase juist niet zo heel erg vet!
vind de bassdrum's en en snare's uit de d-station v2 juist heel erg bruikbaar en de andere geluiden ook! beetje distortion en gaan!
overweeg nog wel eens om een mbase te scoren voor die brute jomox bassdrum!

Als het je alleen om de bassdrum gaat van een x base kan je dan niet beter een jomox mbase 01 kopen?

Omdat dat ding puur sample gebaseert is... ik kan geen plaatje van dat ding vinden maar is het niet net zo;n ding als die airbase.. rackrotzooi;)

HOOOOO foutje heb een plaatje gezien maar dat is zeker niet wat ik zoek want dat ding kun je verder helemaal niks mee als alleen geluiden uitrekken en matig bewerken:stupid

En weer eindeloos door die menuutjes heen bladeren.....:walker: daar weet jij ondertussen alles van zou ik zeggen!!!;)

update's

update's

Ik heb hem nog nooit geupdate..
En de snare kan uit de xbase moet je dan ook wel oversturen..

Oke bedankt voor de info... ikga er vanavond waarschijnlijk naar 1 kijken dus ik hou een paar dingen in gedachte Thanks

Nou ga als het goed is morgen een drumstation ophalen.
Iemand een airbase kopen? :P

Nee Mark niet die kakte altijd op dat ding.
Snapte al niet waarom ik hem had gekocht

Origineel geplaatst door Outback
Omdat dat ding puur sample gebaseert is... ik kan geen plaatje van dat ding vinden maar is het niet net zo;n ding als die airbase.. rackrotzooi;)

Volgens mij is dat echt onzin, de drumstation gebruikt synthese om de geluiden op te wekken. Ze hadden er ook een naam voor AWM ofzo analog wave modelling. En de drumstation klinkt erg goed! Ik heb een airbase en een drumstation gehad en het zijn toch echt wel 2 verschillende beesten, airbase klinkt als airbase (met een waardeloze snare, vind ik dan) en drumstation = 909, 808 kloon.

airbase

airbase

Origineel geplaatst door arno2000
Nou ga als het goed is morgen een drumstation ophalen.
Iemand een airbase kopen? :P

heb je een richtprijs voor je air base ....?

ik vind de drumstation heel braaf en zacht, niet punchy klinken in vergelijking met een 808 of 909. voor al de 808 snare en hihats vind ik zwak. maar voor het geld is het een leuk ding. de draaiknopjes zijn wel erg klein en gammel, en als ie veel midi sjit binnenkrijgt gaat ie nog wel eens haperen...

Origineel geplaatst door elektrovolt
ik vind de drumstation heel braaf en zacht, niet punchy klinken in vergelijking met een 808 of 909. voor al de 808 snare en hihats vind ik zwak. maar voor het geld is het een leuk ding. de draaiknopjes zijn wel erg klein en gammel, en als ie veel midi sjit binnenkrijgt gaat ie nog wel eens haperen...

Zo denk ik er ook over.
Klinkt allemaal een beetje tam zonder de echte analoge punch. Wat dat betreft is een sampler dan nog beter....
De knopjes zijn erg leuk natuurlijk met de zelfde parameters als op de 808/909. Maar ja als de sound als karton is heb je daar weinig aan vinnik.

Origineel geplaatst door Septic
. Maar ja als de sound als karton is heb je daar weinig aan vinnik.

Die snap ik niet echt.. is dat te schel ofzo. of te plat...
Leg uit. klinkt als karton. Kan ook positief zijn in mijn mening :peukie:

Back