Juuliea Bibliothecaresse in Black Lid sinds 11 juli 2003 Berichten 610 8 februari 2006 #1 hierbij wil ik Gemmetje ff bedanken voor de webspace EDIT hier stond de url maar ik heb hem weg gehaald... deze mag op slot of verwijderd worden EDIT l ekkah orgeltje laterz Laatst gewijzigd: 9 februari 2006
hierbij wil ik Gemmetje ff bedanken voor de webspace EDIT hier stond de url maar ik heb hem weg gehaald... deze mag op slot of verwijderd worden EDIT l ekkah orgeltje laterz
smackos Gepokt en gemazeld Lid sinds 25 oktober 2002 Berichten 6.637 Locatie Scheveningen Beach 8 februari 2006 #2 klinkt als een Noord Koreaanse hotel-lobby entertainment band. (Of Filipijns cruiseschip orkest) (Of een bedrijfsreceptie-band in een kantoorkantine in Zoetermeer) uhm...
klinkt als een Noord Koreaanse hotel-lobby entertainment band. (Of Filipijns cruiseschip orkest) (Of een bedrijfsreceptie-band in een kantoorkantine in Zoetermeer) uhm...
no_disc Vintage dozen aan de top! Lid sinds 26 augustus 2005 Berichten 351 Locatie Belgiƫ 8 februari 2006 #3 heerlijk relax, dit
Juuliea Bibliothecaresse in Black Lid sinds 11 juli 2003 Berichten 610 8 februari 2006 #4 Origineel geplaatst door no_disc heerlijk relax, dit Zie meer... Thanks.....
Bartology Big member Lid sinds 2 mei 2004 Berichten 2.590 Locatie Nederland 8 februari 2006 #5 Je hebt de neiging de hele track vol te spelen. Probeer rustpunten in te bouwen. Dit is erg onrustig. Ik vind die sax h e l e m a a l niks! Verder wel een leuke track, Jeroen.
Je hebt de neiging de hele track vol te spelen. Probeer rustpunten in te bouwen. Dit is erg onrustig. Ik vind die sax h e l e m a a l niks! Verder wel een leuke track, Jeroen.
B.S.E. melk is goed voor elk Lid sinds 18 november 2004 Berichten 695 Locatie in de wei 9 februari 2006 #6 LEKKAH!!!!!!
fjoesz Gepokt en gemazeld Lid sinds 21 januari 2005 Berichten 8.801 9 februari 2006 #7 eej ik zou proberen ook iets meer met de hihats te doen.. dan gaat de beat denk ik wat meeer rollen en idd ergens wat rust inbouwen zou lekker zijn de sax vind ik ook iets minder maar nu klinkt dit allemaal negatief.. lekker bezig
eej ik zou proberen ook iets meer met de hihats te doen.. dan gaat de beat denk ik wat meeer rollen en idd ergens wat rust inbouwen zou lekker zijn de sax vind ik ook iets minder maar nu klinkt dit allemaal negatief.. lekker bezig