Origineel geplaatst door Hazes
volgens mij is dit gewoon een show-off van allerlei peppie-amps![]()
![]()
Als dat het doel was dan had ik er wel wat gelikte foto's bij geplaatst

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Hazes
volgens mij is dit gewoon een show-off van allerlei peppie-amps![]()
![]()

Origineel geplaatst door elektrovolt
en ondertussen komt het allemaal uit een line 6 vetta![]()
dit is ook nog een kanshebber
Origineel geplaatst door elektrovolt
een vriend van mij heeft laatst een line 6 toneport ux2 gekocht... man... niet gedacht dat dat zo vet zou klinken ! met een akoestische gitaar zit je op je gemak jimi hendrix sounds uit te spugen.
werkt ook erg goed en makkelijk...ik heb zelf jammergenoeg geen rhodes om het uit te proberen, maar ook voor rhodes opnames lijkt het mij een ideale oplossing !
Origineel geplaatst door Nouveau
Je hebt in de mp3's al kunnen horen wat het verschil is met een di/pre of met ECHTE speakers. Dat was echt duidelijk hoorbaar.
Ikzelf heb een (Line6) POD met de zogenaamde speaker emulatie. Ook heb ik NI Guitarrig, maar nix dat op een ECHTE amp-speaker lijkt of in de buurt komt.
Wel ben ik een beetje nieuwsgierig naar een software rhodes door een amp met mic's opgevangen...
Origineel geplaatst door Stage73 Belangrijk bij de Rhodes is dat de setup goed is. Een mooie scheursound lukt alleen als de piano mooi gelijkmatig afgesteld staat. Ik heb veel geexperimenteerd ook met equalizers (en die zijn eigenlijk een must!) en amps maar nadat ie naar Jens Lüpke in Duitsland is geweest had ik geen eq meer nodig...wat een verschil! Het is een hoop geld, 200-250eur, maar ERG ERG de moeite waard.[/B]