Ik heb een probleempje bij het volume aansturen van Battery 2, vanuit Cubase. Ik kan bij andere VST's zoals Kontakt gewoon vanuit cubase het volume regelen, waardoor ik ook de automation track kan gebruiken. Bij Battery 2 lukt dat echter niet. Ik heb het midi kanaal op GM drum map staan, Read staat aan. Wat vreemd is, is dat het bij Battery 2 ook niet uitmaakt welk channel ik selecteer in cubase, hij speelt steeds gewoon de samples af. Maar bij bijvoorbeeld Kontakt 2 maakt het wel uit (wat ik logischer vind). Ik krijg de volume controle bij geen van de kanalen werkend.
Als ik battery 2 opstart zonder cubase kan ik bij file > audio and midi settings. Maar als ik het vanuit cubase doe kan dat niet.
Wat doe ik nou verkeerd?
Bedankt!
EDIT: shit, ben ff helemaal stom bezig. Ten eerste moest dit een reply zijn op m'n vorige topic, ten tweede merk ik dat het nu wel werkt als ik het bij de VST volume onder in doe. Waarom het niet gewoon in de automation track van de midi track zelf werkt weet ik niet, maar goed dat maakt ook niet zoveel uit dan. Sorry hiervoor, een slotje graag
Als ik battery 2 opstart zonder cubase kan ik bij file > audio and midi settings. Maar als ik het vanuit cubase doe kan dat niet.
Wat doe ik nou verkeerd?
Bedankt!
EDIT: shit, ben ff helemaal stom bezig. Ten eerste moest dit een reply zijn op m'n vorige topic, ten tweede merk ik dat het nu wel werkt als ik het bij de VST volume onder in doe. Waarom het niet gewoon in de automation track van de midi track zelf werkt weet ik niet, maar goed dat maakt ook niet zoveel uit dan. Sorry hiervoor, een slotje graag

Laatst gewijzigd: