Richtprijs zelfbouw modulair systeem

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dit ziet er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vet uit. Mooi afgewerkt. Wat voor pluggen gebruik je?

Het is dat ik net een huis gekocht heb...

Ik vind dit zeker 1500 euro waard.. eigenlijk wel meer..

So.. heb jij dan ff mazzel nu! ;)

He Eric,

Bedankt voor de positieve reactie!!!!
Leuk dat je zo goed boert met dat spul. Komt je ook wel toe na al die inspanningen.
Ik mail je nog....
Groetjes,

Ruud

U heeft een klant:)
Hoop snel langs te kunnen komen....

groeten bruce

edit, hij ziet er zo lief uit met al de kleurige knoppen, ben erg benieuwd hoe die klinkt..

owww wacht ff, ik heb nog niets gehoord hoor......

wil hem gewoon erg graag van hem overnemen.
kijk nu om de zoveel tijd dwangmatig naar m'n mailbox.

Heej Jean,

Wooehoeeeeee, kan ik binnenkort weer langskomen:peukie:

Hoor je zo wel..

Groetskis Bruce

Damn... ff niet op het forum en dan dit systeem voor 600 te koop... ik zei dat ie 1500 euro waard was... Alleen die sequencer lijkt mij al tof..

Jena, verkoop hem eens aan mij, jij had toch al genoeg modulars! ;) Mooi he, deze verslaving!

Origineel geplaatst door SaintEric
Is wel wat voor jou johhny, hij is samen met die ouwe formant gebruikt.
Damn! Ik had hem zeker graag weer verenigd, maar de internet wereld is een harde en snelle wereld! :)

Jena? Wil jij mijn formant(s)?

Origineel geplaatst door mono-poly
Het zou leuk zijn als die bij Jena of Johny beland!
LOL :)

Dit is echt een fijn beestje.

Ik ben wat fotos en beschrijvingen van de modules aan het maken. Je kunt ze alvast hier vinden.
http://www.flickr.com/photos/johnnybusca/sets/72157594457454160/

Echt petje af voor Ruud. Dit heeft hij echt heeeel erg mooi gemaakt. Deze synth gebruik ik bijna elke keer als ik muziek, ik bedoel geluid, ga maken.

Alle kleine details kloppen.. Een stereo output, een headphone output, een mixer met inverters, multiples met een potmeter ervoor.. trigger delays op alle ADSRs (niet zoals ik gewend was, maar ook een optie om 2 triggers te krijgen, eentje meteen bij de gate en eentje na de delay tijd. Die triggers kun je natuurlijk weer gebruiken om een andere ADSR te triggeren, dus zo 'lopen' de trigger signalen mijn ADSRs langs.. )

Alles intern gerouted via duidelijke stevige knoppen per module. Erg overzichtelijk.. en last but fucking not least... 10 times fine-tune knoppen... HEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK! Wie een MacBeth M3X gehad heeft weet hoe fijn dat is.

Origineel geplaatst door mono-poly
Heb jij hem nu van Jean gekocht?

idd heeft jhonny m nu pas gekocht ,..
vast geen 600.- mooie bak man
zie m eiegnlijk pas voor voor t eerst ,...erg nette afwerking belettering enso
sc6:okdan:

Triggers delays op adsr,hmmm,lijkt op het ETI design print.

Origineel geplaatst door HEXAGON
Triggers delays op adsr,hmmm,lijkt op het ETI design print.
Kun je hier iets meer over zeggen? Heb jij een beschrijving van de ADSRs in het ETI design?

Back