Vst

carora

Stamgast
Kan iemand mij helpen?
Ik zoek een vst die klanken naar buiten kan brengen als de sounds van ron van den beuken,jochem miller,enzovoort..
Kent iemand daar goede vst's voor of goed materiaal?:)

hartelijk bedankt alvast
doei:doei:

vanguard is idd een aanrader.

ik zoek een synth of vst die voornamelijk de iets zachtere geluidjes maakt...om een vb te geven:mistral - GTR
een superbreak met een hemelsgeluid:) kent iemand een goede vst of synth?

grtjes:doei:

Origineel geplaatst door D-Quest
ik zoek een synth of vst die voornamelijk de iets zachtere geluidjes maakt...om een vb te geven:mistral - GTR
een superbreak met een hemelsgeluid:) kent iemand een goede vst of synth?

grtjes:doei:

Sounds als dat mistral lead zou ik albino nemen. die is lekker warm....

vette plaat is dat toch trouwens...

Origineel geplaatst door Alex Omega
vette plaat is dat toch trouwens...

agree.

toch eens een vraagje een track sam sharp - deep/indeep......welke vst's worden daarvoor gebruikt?

Origineel geplaatst door D-Quest
toch eens een vraagje een track sam sharp - deep/indeep......welke vst's worden daarvoor gebruikt?

Stuur hem een mail zou ik zeggen :)

Die platen van Sam Sharp / Sander v. Doorn / Purple Haze bestaan voornamelijk uit goede stevige ritmepartijen. Zijn (schaars gebruikte) klanken zijn voornamelijk voorzien van erg veel reverb waardoor het al vrij massaal klinkt. Die leads van die tracks kun je wel uit een z3ta en/of albino halen.

vraagje: ik probeer een free sofware vst(superwave p8) te installeren maar eenmaal ik deze heb gedownload krijg ik enkel een map met daar een dll bestand & controller list nu, moet hier normaal geen exe bijstaan om het daadwerkelijk te kunnen installeren?
Wat moet ik doen?

gegroet

:doei: doei

kennen jullie verder nog goede free vst's voor trancy melo's te maken:) ?
momenteel heb ik vanguard,z3ta,bass station,v-station,superwave p8,albino,mircotronic

gegroet:doei:

Back