Vst

Origineel geplaatst door D-Quest
ik citeer even: LOL ik weet heus wel hoe een vst in mekaar zit.
Toch vraag je 4 keer achter elkaar om nieuwe die lijken op die-en-die-artiest of dat-en-dat liedje.

Ik weet niet hoe jij opgevoed bent, maar ik kreeg in ieder geval geen nieuw speelgoed zolang het eerste nog in de doos zat.

Mijn vraag luide als volgt: of er iemand nog free vst's kende die trance klanken produceren.
Ik heb je vraag beantwoord; het komt er gewoon op neer dat je de foute vraag stelt.

dhr ''yoozer'' vond zichzelf blijkbaar dionysisch genoeg om de comments van hierboven als het ware neer te planten.
"dionysisch" - wat heb ik in vredesnaam met deze kerel te maken?

*edit: dan nog, de andere betekenis slaat nergens op. Kon je niet het correctere "arrogant" of "pedant" gebruiken?

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door hansbakker
ach , en als je em toch hebt gekocht, zou je ook gewoon de gekraakte kunnen proberen...als het maar werkt, je hebt er toch voor betaald!

Lang leve de hardware dongles, synchrosoft protectie en ander prut. Spul kopen en dan de gekraakte software instaleren om het spul goed te laten werken, daar word je toch niet goed van. :D

Origineel geplaatst door Yoozer
Toch vraag je 4 keer achter elkaar om nieuwe die lijken op die-en-die-artiest of dat-en-dat liedje.

Ik weet niet hoe jij opgevoed bent, maar ik kreeg in ieder geval geen nieuw speelgoed zolang het eerste nog in de doos zat.

Ik heb je vraag beantwoord; het komt er gewoon op neer dat je de foute vraag stelt.

"dionysisch" - wat heb ik in vredesnaam met deze kerel te maken?

waar WOORDENBOEKEN wel niets SLECHT voor kunnen zijn:) : zichzelf goed voelen maw: euforisch "dionysisch";)

Origineel geplaatst door ka2
Lang leve de hardware dongles, synchrosoft protectie en ander prut. Spul kopen en dan de gekraakte software instaleren om het spul goed te laten werken, daar word je toch niet goed van. :D

Yep de koper moet boeten omdat anderen illegale spullen gebruiken.

ik geloof dat het bij waves op een gegeven moment zo kut was dat ze aanbevolen de kraak te gebruiken...het was geloof ik de combinatie van de dongle van waves en die van logic...

maarja..handig is anders :S

Sorry, maar yoozer heeft toch enigzins wel gelijk. Het is trouwens voor je eigen bestwil.....
en volgens mij niet om beterwetig te zijn....

zie mijn vorige post....

Origineel geplaatst door Alex Omega
Sorry, maar yoozer heeft toch enigzins wel gelijk. Het is trouwens voor je eigen bestwil.....
en volgens mij niet om beterwetig te zijn....

zie mijn vorige post....

de aanvallende ingesteldheid van yoozer hoefde anders ook niet hoor

ik ben hier om te leren en niet om als het ware afgeblaft te worden.
Ik noemde nu mike omdat ik vind dat hij goede sounds voort brengt ik weet ook wel dat je die in albino en dergelijk kunt terug vinden na wat gepruts...maar ik heb ''die sounds'' tot nu toe nog niet gevonden simpel als dat:)

de aanvallende ingesteldheid van yoozer hoefde anders ook niet hoor

ik ben hier om te leren en niet om als het ware afgeblaft te worden.
Ik noemde nu mike omdat ik vind dat hij goede sounds voort brengt ik weet ook wel dat je die in albino en dergelijk kunt terug vinden na wat gepruts...maar ik heb ''die sounds'' tot nu toe nog niet gevonden simpel als dat:)

Als je hier om te leren bent, zou je juist iets van een ander aan kunnen nemen, of dit forum eens goed doorpluizen over het geen wat je kennis kan verijken.
Niet lullig bedoeld, maar dit forum heet het Synthforum, geen Allesopeenpresenteerblaadjeforum.

Origineel geplaatst door razmatazz
Als je hier om te leren bent, zou je juist iets van een ander aan kunnen nemen, of dit forum eens goed doorpluizen over het geen wat je kennis kan verijken.
Niet lullig bedoeld, maar dit forum heet het Synthforum, geen Allesopeenpresenteerblaadjeforum.

Klopt, maar dat kan ook op een eerbiedige manier soit back on topic vst's dus:)

Ik weet niet wat je bedoeling allemaal is. Maar op deze manier maak je volgens mij hier geen vrienden op dit forum? :confused:

Origineel geplaatst door ka2
Ik weet niet wat je bedoeling allemaal is. Maar op deze manier maak je volgens mij hier geen vrienden op dit forum? :confused:

Wat heb Ik dan verkeerd gezegd? ik ben gewoon van mening dat je op een volwaardige , normale manier uitleg aan mensen kan geven , die om jou hulp vragen. wat is daar verkeerd aan?

Het punt is dat je al enorm veel plugs hebt om trens mee te maken.
Stel je voor dat ik elke week een nieuwe hardware synth koop (stel je voor ;) ),
Dan heb ik toch geen tijd om me erin te verdiepen om zo het maximale eruit te halen.

Er zijn hele goede tracks gemaakt met 1 drumpcomputer en een 1 monosynth.....

Wat jij zoekt is gewoon een rompler/sampler met alle cliche soundjes netjes voor je gecatalogiseerd.

Er zitten nu eenmaal veel synthese/sounddesigner fetishisten op dit forum.....

ik zoek nog een goede kick vst...om goede strakke trance kicks te maken.Ik heb nu miroctronic vind dit meer een hardhouse,hardstyle kick vst:confused:

Ja, dude, als je de handleiding gelezen had, had je geweten dat je em helemaal niet mag gebruiken voor trens.

Misschien moet je eens een sample cdtje kopen, je hebt ze met wel honderd kicks! Die zijn zooo vet. Meestal staan er ook nog hihats, rides, claps en andere percussieve meuk op en als je ECHT mazzel hebt staan er ook nog wat leuke melodietjes op. Een beetje knip/plak en klaar is je hit. Wat wil je nog meer...:stupid

Origineel geplaatst door Deimos
Ja, dude, als je de handleiding gelezen had, had je geweten dat je em helemaal niet mag gebruiken voor trens.

Misschien moet je eens een sample cdtje kopen, je hebt ze met wel honderd kicks! Die zijn zooo vet. Meestal staan er ook nog hihats, rides, claps en andere percussieve meuk op en als je ECHT mazzel hebt staan er ook nog wat leuke melodietjes op. Een beetje knip/plak en klaar is je hit. Wat wil je nog meer...:stupid

een pizza hawai met extra kaas 8~

Origineel geplaatst door Deimos

Hè shit.. wilde hem net gaan kopen... Stond er ook niet zoiets in de kleine lettertjes bij de JP8000 manual ? :D

ik zoek nog een goede kick vst...om goede strakke trance kicks te maken.Ik heb nu miroctronic vind dit meer een hardhouse,hardstyle kick vst:confused:

heb je uberhaupt al iets anders gelezen dan deze draad?
je struikelt over de draadjes over kicks hiero

t komt iig bij mij nooit voor dat ik een sample of synth niet hoef te bewerken met fx voordat ik tevreden ben.. ook al is t alleen maar eq of compressie.. als je vertikt daar in te duiken denk ik dat t toch niet heel goedkope cubasepakketje zonde van je geld is geweest

trek er anders een die je cool vindt van plaat oid.. als je per se lui wil zijn

Back