Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door D-Quest
helemaal niets , maar wat uitbreiden kan nooit geen kwaad![]()
trouwens heb nog steeds het prob niet kunnen oplossen bij z3ta (bitmap not found)
gegroet![]()

kennen jullie verder nog goede free vst's voor trancy melo's te maken?
momenteel heb ik vanguard,z3ta,bass station,v-station,superwave p8,albino
gegroet![]()
Origineel geplaatst door Yoozer
Even een paar dingen:
1a) Leer programmeren. Zo'n ding heeft inderdaad schuifjes en het gaat niet kapot als je daar mee rommelt. Weet je niet hoe het ding werkt: handleiding bestuderen.
1b) Leer programmeren. Zoek bij www.soundonsound.com naar "synth secrets" en lees alles wat er tevoorschijn komt. Lees ook even deze thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=54882
Wat voor hardware geldt geldt ook voor software.
2a) Lees de handleiding. Cubase heeft uitgebreide documentatie waar in staat hoe je VST-synths installeert en ze aan de gang krijgt. Bij Superwave zelf kan ik me niet voorstellen dat er geen tekstbestandje of PDFje bij zit dat je uitlegt hoe je het moet installeren.
2b) Een setup.exe doet niks anders als die DLL file in de juiste map zetten of het installeert er een standalone-versie bij. Niet iedereen zal zich verdiepen in het bouwen van een goede installer en dat is ook helemaal niet nodig als je alleen een DLL nodig hebt.
3) Het geluid van artiest X zit niet verpakt in plugin Y; het is omdat artiest X bovenstaande 4 punten heel goed heeft begrepen.
Presets zijn meegeleverd door de fabrikant. Het laat zien wat het ding kan. Als jij niet zoals Push kan klinken (waarom wil je dat trouwens? Push is Push omdat hij niet als Tiesto klinkt. Waarom wil jij als Push klinken - mensen kunnen dan toch net zo goed een plaat van Push kopen?) ligt dat in de eerste plaats aan het feit dat Push wel weet hoe z'n apparatuur werkt en jij niet verder komt dan op NEXT PRESET en PREVIOUS PRESET weet te klikken.
Meer VSTs maken je niet getalenteerder en zorgen er niet voor dat je muziek beter klinkt (of "net als artiest X" klinkt).

Origineel geplaatst door Yoozer
2b) Een setup.exe doet niks anders als die DLL file in de juiste map zetten of het installeert er een standalone-versie bij. Niet iedereen zal zich verdiepen in het bouwen van een goede installer en dat is ook helemaal niet nodig als je alleen een DLL nodig hebt.

Origineel geplaatst door fuse
Uhmmm, misschien zet hij ook nog dingen in je registry en als die fooked up is dan zijn de rapen ook gaar. Als bijv je standaard vst directory naar c:\geile snollen\ wijst kun je misschien nog nix.
Als je weet hoe het moet is niet echt moeilijk te fixen. Maar als je het niet weet is het irritant zat.
Maar als je SX3 opgestart hebt kun je een lijst met plugins tevoorschijn toveren en als die daar tussen staat kun je ook zien of hij wel/niet geladen kan worden. Zoniet dan zit je toch in de verkeerde map met die vst.
maar als ik dan bv op update klick krijg ik deze error''bitmap not found''
z3ta staat weldegelijk tussen mijn pluginsmaar als ik dan bv op update klick krijg ik deze error''bitmap not found''
ook als ik z3ta wil openen in cubase krijg ik dezelfde error.....en ook als ik cubase opstart![]()