[rock track] Shit! I care - met axel rose outro

Hahahaha bassio koning! :D
altijd benieuwd waar je nu weer mee komt.

lang leven het rotter-engels!

leuk liedje ook. vind dat fluiten alleen niet zo nodig. dat hummen is genoeg.

rotter-engels haha

leuke track hoor...heb je deze helemaal met synths gemaakt?
klinkt behoorlijk akoestisch iig

dank u dank u
nee joh dilago het is niet allemaal synth . ik heb gebruikt:

gitaren (bass+electrisch)
fx (pod+hottubs)
odditty (dat gehum)
lm9 (crashes)
tv (intro*)
mic (joh)
resterende drums (zijn van een sample ceedee)

*het uitzet klikje van de tv is in het echt het aanzetten van mijn casio sk10 .

verder wordt het een trent hoor , in gebroken engels zingen . staat sjiek :) .

GOED!!!

Origineel
Ik zet niet zo snel "rock" op, maar dit wel.

Gers man :)

hahaha ik hoor ook nu pas dat

"SOLO" vlak voor de solo :D

had er eerst snel doorheen geskipt

Nog iets ranziger opnemen en je QOTSA feel is compleet (als je dat wilt natuurlijk). Coole track. Van mij mag je gitaar nog wel vuiger, zowel qua sound als qua spelen (ja, ik hou van rammelrock). Zeer cool tweede stemmetje; stereo effect van leadzang (breed) en tweede stem (center) is heel tof op de koptelefoon.

Origineel geplaatst door vos_paul
Nog iets ranziger opnemen en je QOTSA feel is compleet (als je dat wilt natuurlijk).Coole track. Van mij mag je gitaar nog wel vuiger, zowel qua sound als qua spelen (ja, ik hou van rammelrock). Zeer cool tweede stemmetje; stereo effect van leadzang (breed) en tweede stem (center) is heel tof op de koptelefoon.

qotsa ?!! (queen of the stone age na google :) ) dank u dank u , maar het was idd niet mijn intentie om een qotsa sound neer te zetten .
rammel rock vind ik ook cool , mischien een idee voor een volgend projectje .
de lead zang heb ik 2x opgenomen en links en rechts gepanned voor dat brede effect (elec. gitaar ook trouwens) was een tip die ik hier van het forum heb gehaald en het werkt als een trein .

bedankt voor de complimenten .

cheers.

Lekker trackje met een lekker accent hoor :D Gitaar mag alleen wat opvallender van mij: een wat agressiever geluid en ook wat harder in de mix. Al is dat natuurlijk ook een kwestie van smaak.

keep it up
:biertje:

Rotterrock leeft!!! Toffe track!!

Dat engels doet me echt denken aan hans de bos van Gruppo Sportivo (anyone?!) Kent je t niet check t! Is echt een van nederlands leukste bands van de jaren 70/80. Die kwam er ook mee weg...

Back