Hallo,
Is ff geleden dat ik heb gepost.
Nu een dringende vraag;
Ik heb mijn MPC al 2 x ge-update naar de nieuwste versie maar het bevalt me niet zo, i.i.g niet met oud gemaakte sequences en programs.
Zowiezo valt me op dat je in de vorige OS de noterepeat kon gebruiken zelfs wanneer je in trackmute venster zat. dat was voor live erg handig. Dan kon ik de tracks met de pads muten, maar tegerlijkertijd rolls maken op diezelfde pads.
dat kan in 2.0 niet meer...
Maar erger;
ik heb het gevoel dat met de nieuwe OS de oude mixerinstellingen niet zo kieskeurig worden overgenomen.
Ik heb gisteren de os geupdate en had daar tijdens de show erg veel last van.
ik wil graag weten of anderen zoiets ook is opgevallen.
ik ben van plan over te stappen op de 2500 en ik ben dus ook nieuwsgierig of mensen ervaring hebben met oude MPC 1000 files in de 2500, of dat smooth verloopt?
Ik neem aan dat de 0s van de 2500 niet dezelfde is als de laatste voor de 1000.
Graag hoor ik wat reacties/ bugs e.d
Ik heb een beetje rondgeneusd op het forum maar ik kan geen antwoord op deze vragen vinden.
Kokos
Is ff geleden dat ik heb gepost.
Nu een dringende vraag;
Ik heb mijn MPC al 2 x ge-update naar de nieuwste versie maar het bevalt me niet zo, i.i.g niet met oud gemaakte sequences en programs.
Zowiezo valt me op dat je in de vorige OS de noterepeat kon gebruiken zelfs wanneer je in trackmute venster zat. dat was voor live erg handig. Dan kon ik de tracks met de pads muten, maar tegerlijkertijd rolls maken op diezelfde pads.
dat kan in 2.0 niet meer...
Maar erger;
ik heb het gevoel dat met de nieuwe OS de oude mixerinstellingen niet zo kieskeurig worden overgenomen.
Ik heb gisteren de os geupdate en had daar tijdens de show erg veel last van.
ik wil graag weten of anderen zoiets ook is opgevallen.
ik ben van plan over te stappen op de 2500 en ik ben dus ook nieuwsgierig of mensen ervaring hebben met oude MPC 1000 files in de 2500, of dat smooth verloopt?
Ik neem aan dat de 0s van de 2500 niet dezelfde is als de laatste voor de 1000.
Graag hoor ik wat reacties/ bugs e.d
Ik heb een beetje rondgeneusd op het forum maar ik kan geen antwoord op deze vragen vinden.
Kokos

.