Verzamelen veel gestelde vragen

Kevin

Tis niet te gleuven
Ja hoor het moet me ff van het hart.....
Ik irriteer me dood (en ja hoor ik weet bijna zeker dat ik nu krijg te horen van bepaalde mensen dat ik dan hier maar niet moet komen)aan een aantal dingen waaronder de discussie's PC/Hardware.
Laat iedereen in zijn waarde,ieder doet zijn ding maakt niet uit waarmee we maken tenslotte allemaal Muziek (proberen we) en laten we elkaar niet afkraken om wat iemand gebruikt het gaat er namelijk niet om met wat je het doet maar hoe je het doet!!!
De volgende is hoe dat sommige personen reageren op een post van een ''beginner''.Iemand die niets weet die vertel je dan gewoon hoe iets of wat werkt en dan ga je niet liggen zeiken! Anders post je gewoon NIETS!We zijn tenslotte allemaal een keer ''beginner'' geweest.
+ het gesodemieter onderling wat leid tot niets als alleen maar eindeloze discussies die nergens op uitdraaien en ellenlange threads wat niet nodig is!
Zo dat was het zo'n beetje
:D

Dit is niet bedoeld om het hele forum af te kraken want anders zou ik hier ook niet komen dus zie dit als positieve kritiek dit forum is namelijk ook voor mij een bron van inspiratie en andere info!
Dus laat maar ff weten wat jullie hiervan vinden! (en let a.u.b. ff op mijn 2de irritatiepunt niks te melden niks posten!)Ik wil hier trouwens niet de wiseguy uithangen daar hebben we namelijk andere personen voor (waaronder de Moderators :halleluja POSITIEF BEDOELD:halleluja :luv: :D )

Ik vind ook wel dat er vaak afgezeken wordt op een normale vraag. Daar is dus weinig aan te doen.

Ik heb wel es het id dat er soms een persoonlijke discussie in een thread voorkomt, idd vooral in technische threads, en de rest van de vragen of opmerkingen genegeerd wordt..;) Tsja.... dan wordt een thread soms een beetje een chaos.:)

Vergeet ajb niet dat dit nog steeds getypte verhalen zijn die niet een optimale normale vorm van communicatie zijn. Er kunnen redelijk snel misverstanden ontstaan. En dan moet je jezelf ook niet al te serieus nemen en dan nog zijn we allemaal mensen.

En nieuwkomers mogen van mij best wel weten dat die 'zoeken' knop hier rechtsboven niet voor niets rood gemaakt is. ;)

hey kijk nou ! de zoeken knop is rood ! nooit opgevallen !
maargoed , ik ben t er mee eens het is een niet zo optimale vorm van communicatie waarin niet iedereen zich altijd even gemakkelijk uitdrukt. de een leest achter elke zin een zin die er niet staat, de ander leest maar half, en weer een ander denkt iets te weten laat dit voorzichtig weten, blijkt fout te zijn en wordt direct afgezeken.

Dat is best jammer, en ik denk niet de bedoeling (van niemand!)
iedereen gewoon lekker een beetje opletten en net wat voorzichtiger omgaan met anderen, en t is een nog lagere drempel om vragen te stellen :D

Hey, dit vind ik wel een goede thread, want ik ben niet zo lang actief op zit forum. Heb in begin ook wel eens te snel dingen gevraagd, zonder ff eerst de zoekfunctie te bebruiken, of n.a.v. een post nogal offtopic geraakt....

Maar ik heb een super-waardering voor dit forum waar de Mods zonder als starre politieagenten op te treden, de discussies in goede banen leiden en de meeste leden wel weten wat kan of niet.

En wat betreft Hardware-Software discussies e.d.: de meeste leden die wat langer bekend zijn hier zullen zich toch niet laten verleiden tot zulke zinloze discussies.... Op enig moment zul je je toch realiseren dat zulke discussies altijd eindigen in een pad-stelling.

En tot slot: inderdaad kan je best een grapje plaatsen.... no problem, imho. En wat ik ook merk: als grapjes een geheel eigen leven gaan leiden in een thread... dan komt er e.o.a. "grote enge boze Mod" die aan het verhaaltje een einde blaast!

Software sucks... stelletje amateurs hier 8o)

Re: Irritatie

Re: Irritatie

Origineel geplaatst door Kevin
(en ja hoor ik weet bijna zeker dat ik nu krijg te horen van bepaalde mensen dat ik dan hier maar niet moet komen)

Bij deze dan Kevin 8o)

Iedereen is beginner geweest, sommigen blijven eeuwige beginners (ik) en daar is niks mis mee. Het moet me wel even van het hart dat ik vind dat mensen eerst zelf even moeten kijken in hun handleiding, noem maar op. Kom je er niet uit, dan is het forum doorgaans erg behulpzaam.

Re: Re: Irritatie

Re: Re: Irritatie

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Bij deze dan Kevin 8o)

Iedereen is beginner geweest, sommigen blijven eeuwige beginners (ik) en daar is niks mis mee. Het moet me wel even van het hart dat ik vind dat mensen eerst zelf even moeten kijken in hun handleiding, noem maar op. Kom je er niet uit, dan is het forum doorgaans erg behulpzaam.

Inderdaad eerst de handleiding doorlezen (daar heb je gelijk in) Maar dan ga je zo iemand toch niet meteen afzeiken :confused:
Maar ik zie al wel dat de meeste mensen snappen wat ik bedoel,dus.........
Alles komt wel goed hoor *D

Ach ja, het is blijkbaar een gewoonte van sommigen om op simpele (en door hun als DOMME betitelde) vragen de vraagsteller aan te vallen cq. af te blaffen.. (Beetje) zinloos vind ik. Zoals mijn ex-baas altijd zei: "Domme vragen bestaan niet" (of dit ECHT zo is, doet er niet zo toe..) Zelf moet ik bekennen dat ik de [zoek-functie] eigenlijk ook niet zo vaak gebruik (lui? JA!). Verder zijn de Software vs. Hardware - discussies wel idd een beeeeeetje afgezaagd.. Blijft toch persoonlijk! Is ongeveer hetzelfde als: Appels zijn beter als peren.. (hmmmmm, WIE zou er nu over bananen beginnen???)
Maar goed, de zinloze discussies zullen wel nooit verdwijnen.. Althans, het BEGIN van de zinloze discussies..=> :smeris: grijpt hier WEL op tijd in.

[Hurray 4 the MOD's!!]

Origineel geplaatst door Kevin
Alles komt wel goed hoor *D

Weet je het zeker?

Volgens mij heeft echt ieder forum van die standaard discussie, daar is nou eenmaal niet aan te toen omdat mensen nu eenmaal andere voorkeuren hebben en dat verschil erg groot is.

Ook als je ergens een ergenis leest, ga er dan niet meteen op reageren, maar laat het gewoon aan je voorbij gaan. De MOD's lossen het altijd wel goed op (meestal teveel offtopic).

Maar sommige mensen willen soms teveel weten van iets waar ze nog helemaal niets vanaf weet. Als ik iets wil weten, surf ik altijd een half uurtje ofzo met google en andere zoekmachines zodat ik een specifiekere vraag kan stellen. Vaak vindt ik trouwens al het antwoord op een andere plek.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Maar sommige mensen willen soms teveel weten van iets waar ze nog helemaal niets vanaf weet. Als ik iets wil weten, surf ik altijd een half uurtje ofzo met google en andere zoekmachines zodat ik een specifiekere vraag kan stellen. Vaak vindt ik trouwens al het antwoord op een andere plek.

Volgens mij is nu juist het forum uitgerekend de plek om info over iets te halen waar je weinig van weet, maar waar je wel graag het één en ander van zou af willen weten. Je kunt wel gaan zoeken met google ofzo, maar waarom moeilijk doen als je weet dat er hier veel kennis aanwezig is en er bijna altijd wel iemand is die je helpen kan.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik vind ook wel dat er vaak afgezeken wordt op een normale vraag. Daar is dus weinig aan te doen.

Ik heb wel es het id dat er soms een persoonlijke discussie in een thread voorkomt, idd vooral in technische threads, en de rest van de vragen of opmerkingen genegeerd wordt..;) Tsja.... dan wordt een thread soms een beetje een chaos.:)

o.a Quantising bedoel je;)

Wat ik zou willen is dat mensen meer: Meld dit bericht aan een moderator gebruiken ipv meteen zeiken over iets. :)

Als er iets gepost wordt wat jij vind dat echt niet door de buigel kan dan kun je dat bij elke post aanklikken. Dan krijgt de verantwoordelijke moderator er een mailtje van en wordt het opgelost zonder dat er een vervelende thread ontstaat.

En nu weer synthnieuws posten en geen geneuzel ! :)

En je bek alleen open doen wanneer je wat nuttigs hebt te melden!!!ik zal daarbij als eerste beginnen met een goed voorbeeld te geven!!:D8o)

Origineel geplaatst door justin
o.a Quantising bedoel je;)

ik vond je Quantising vraag nogal vaag... Kun je ook gaan vragen "kan er iemand iets vertellen over snaredrums?". Maarja... je zult er wel een bepaalde bedoeling mee gehad hebben.

Origineel geplaatst door BCA303
ik vond je Quantising vraag nogal vaag... Kun je ook gaan vragen "kan er iemand iets vertellen over snaredrums?". Maarja... je zult er wel een bepaalde bedoeling mee gehad hebben.
Hahhhha waar slaat dat nou weer op Quantising vergelijken met snare drums,vergelijk jij ook aardbeien met appels,vast
ach ja als jij het verschil niet ziet! slaap dan maar lekker door:)

Jongens... Heren.... in eerste instantie vond ik Kevin's post wat zwaar en beetje overtrokken, maar ook deze prima-feedback thread is nu aan het ontaarden in zinloos over-en-weer gesnauw. Tussen de regels door, merk je dat het niet meer gaat om een onschuldig bedoelde grap, maar om onderling gezeik.

Kevin, bij nader inzien goed dat je dit aan de orde hebt gesteld

Back