Roland jp 8000

carora

Stamgast
Heb hem gisteren avond aangeschaft:) mijn eerste indruk is alvast niet slecht..leuke trancy klankjes:)
en binnenkort een virus c en we kunnen er tegenaan:walker:

Goh, uh, leuk voor je!

Trouwens: ik heb gisteren een droogrek gekocht voor mijn was en wasknijpers. Nu nog nieuw waspoeder en drrrrrrrraaien maarrrrrrr!!!! ;)

(sorry, beetje flauw, maar is dit niet meer iets voor in deze thread of zo?)

Origineel geplaatst door Cheimoon
Goh, uh, leuk voor je!

Trouwens: ik heb gisteren een droogrek gekocht voor mijn was en wasknijpers. Nu nog nieuw waspoeder en drrrrrrrraaien maarrrrrrr!!!! ;)

(sorry, beetje flauw, maar is dit niet meer iets voor in deze thread of zo?)

Een droogrek gebruik je toch bij de afwas:confused: , als ik jouw was zou ik die gauw nog gaan ruilen voor een wasmand8o)

Origineel geplaatst door richard2000
Een droogrek gebruik je toch bij de afwas:confused: , als ik jouw was zou ik die gauw nog gaan ruilen voor een wasmand8o)

Neenee, zo'n rek waaraan je je natte was kunt hangen. Je kunt er vast ook wel afwas op zetten, maar dat zou ik niet vertrouwen. Je hebt een beetje een erg gevoelig bandpassfilter tussen die draden van het rek; da's niet gaaf met glazen. En een wasmand is voor de vuile was natuurlijk, daar kieper mijn net schoon gewassen was niet meer in! ('verstikken' heet dat....)

Jaja, gaaf zeg, zo'n JP8000! :D

Re: Roland jp 8000

Origineel geplaatst door D-Quest
Heb hem gisteren avond aangeschaft:) mijn eerste indruk is alvast niet slecht..leuke trancy klankjes:)

hmm ik zou niet graag tegen m'n synths aanlopen, straks vallen ze nog

Ja, leuke bak waar je snel bruikbare sounds uit haalt :)

Wat voor muziek maak je D-Quest?

Origineel geplaatst door D-Ranged
Ja, leuke bak waar je snel bruikbare sounds uit haalt :)

Wat voor muziek maak je D-Quest?

Voornamelijk trance en hardtrance:) Dus ik denk dat dit wel een geschikte synth voor me is:) zou graag nog een virus c hebben maar ben aan het twijfelen:confused:

had vernomen dat virus 1 van de beste synth's was om trance mee te maken:) ????

Uiteraard maar deze zou boven alles uitblinken:) als iemand beter weet let me now:D

mmm je kon laatst toch een virus kb kopen, een virus c kan nie echt veel meer hoor....

Re: Roland jp 8000

leuke trancey klankjes uit de JP? joh! serieus?
misschien iets voor het voor pagina nieuws? :biertje:

Re: Re: Roland jp 8000

Re: Re: Roland jp 8000

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
leuke trancey klankjes uit de JP? joh! serieus?
misschien iets voor het voor pagina nieuws? :biertje:

Na wat gesleur en gedraai aan de knopjes kwam ik af en toe toch wel tot een verassend resultaat jah:) Je hebt wel je bezigheid ermee:D goeie synth als j het mij vraagt:okdan:

Voornamelijk trance en hardtrance:) Dus ik denk dat dit wel een geschikte synth voor me is:) zou graag nog een virus c hebben maar ben aan het twijfelen:confused:
Goeie keus dan, Virus C is ook zeer aan te raden voor trance:) Die is weer wat veelzijdiger dan de JP.

Suc6 ermee:biertje:

Back