Cursus mastering

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door fuse
Daarom heb ik ook als ondersteuning een cursus manual zodat je later het nog na kan lezen en gebruiken in je studio. Plus de mogelijkheid om naderhand nog via email een 5-tal vragen te stellen waarop ik dan serieus op inga. Want een dag is maar kort om zoveel informatie te verwerken zodat je het ook oppikt om te kunnen gebruiken.
En als je dan niet kan is er altijd wel weer een andere datum.

mag ik vrijblijvend zo,n cursus manual ? om eens lekker door te spitten

Origineel geplaatst door anoniempje
mag ik vrijblijvend zo,n cursus manual ? om eens lekker door te spitten

ik verwacht niet dat fuse zijn cursus materiaal zomaar vrij gaat verspreiden.

Maar als je op zoek bent naar wat vrije informatie op het net kan ik je de volgende tutorials aanraden:
De volgende link bevatten tutorials gericht op afmixen, eq beheer, dynamics (compressen) en masteren.

CM Guide to Basic Mixing
CM Guide to EQ
CM Guide to Dynamics
CM Beginners Guide to Mastering

heelvet, bij mij om de hoek :L
Kan ik al wat leren als ik pas een jaar bezig ben en ik alleen met fl heb gewerkt.. ?

Wat moet ik me erbij voorstellen, ik heb je dagschema gelezen. Ga je aan een al bestaand onafgemixt nummer werken.. of mag je je uitleven op je eigen sounds..
Als het me wat lijkt ga ik het zeker doen man

Bij om de hoek kan niet, of je woont boven die shoarma zaak? :D
Maar ehm.. als je twijfelt stuur je een mix (of een link) op. Dan kan ik wel ea aangeven.

Was ff vergeten maar 24e is vol.
Volgende moet ik nog even over nadenken want zit ook nog met een zomervakantie te kijken.

Weet niet wat het beste uitkomt voor de mensen eigenlijk.
Een doordeweekse dag of in het weekend?

een mastering curses zit ik al tijdje over te denken klinkt goed wie weet wat de toekomst brengt aan financiele meevallers om dit te gaan betalen eerst maar es fatsoelijke monitors en bcr2000 kopen maar voel me zeker aangesproken ik denk dat ik hiermee aardig wat kan winnen als het op inzicht en geluidskwaliteit aankomt

De laatste tijd veel aan m'n hoofd gehad en hier niet echt aan toe gekomen.
Toch sporadisch een aantal cursussen gegeven en het bevalt me wel.
Cursisten waren ook enthousiast trouwens.

Alleen ga ik hierover niet meer posten maar alleen via mijn eigen site werken. (nog ff bijwerken dan he)

Bij deze dan ook het verzoek om deze draad af te sluiten. :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back