hmmmm dit is dus een erg lastige vraag ..
ik heb zelf een midex 8, door velen geprezen als de rolls royce onder de midi interfaces, maar toch heb ik en ik kan zo nog een paar personen opnoemen dus serieuze problemen met de midex! en zo gaat t altijd wel bij elk merk ...
een hoop mensen zullen je nu van alles aanraden ...
maar persoonlijk zou ik je adviseren om er gewoon zelf achter te komen welke interface bij jou werkt ...
bij Thomann kun je de meeste producten binnen 30 dagen terug sturen als ze niet bevallen .....
die 30 dagen lijken mij genoeg om erachter te komen of je de juiste keuze heb gemaakt ..
ik heb destijds mn midex goedkoop kunnen kopen (nieuw voor de prijs waarvoor ze nu 2e hands gaan) maar ik zou dus nooit meer een midex terug kopen! (volgens mij worden ze ook niet meer gemaakt, en nieuw verkocht mag je goed zoeken) maar t zou maar zo kunnen dat dezelfde midex zich in jou omgeving vlekkeloos zou gedragen ....
Als ik nu een nieuwe midi interface zou moeten kopen zou ik persoonlijk zo goedkoop mogelijk beginnen .....
nu ik er zelf achter ben gekomen dat een duur en hoog geprezen midi interface dus niet altijd de juiste hoeft te zijn .....
je geeft zelf al aan dat de midi sports (waar juist veel mensen goed over te spreken zijn)
problemen opleveren voor je ....... dus dan raad ik je aan de grotere ook links laten liggen
wat betreft andere merken die te verkrijgen zijn en waar mensen goed over te spreken zijn laat ik aan andere over ....
maar vergeet niet dat hun ervaringen in jouw setup geheel anders kunnen uitpakken ...
dus laat je niet teveel beinvloeden door opmerkingen als: deze is goed en deze niet ...
dit is vast niet t antwoord dat je had willen horen
maar midi interfaces kunnen helaas heel erg onvoorspelbaar zijn