Midi in TRINITY werkt niet

willvandervliet

Ouwe rot
Ik probeer mijn Trinity te gebruiken met een extern toetsenbord maar krijg dit niet voor elkaar.

Ik heb het keyboard op midi outchannel 1 en de Trinity op midi-inchannel 1 staan{in Global) maar
er gebeurd niets.

Als ik een andere synth aansluit werkt het wel.

Wat doen?

Gr. Will

Schijnbaar niet. Factory reset al geprobeerd? (wel eerst al je eigen patches opslaan).

Ik ken de Trinity ook niet, maar wat algemene dingen die me binnenvallen: zijn er meerdere plekken waar je midikanalen kunt instellen? (bijvoorbeeld in een andere mode) Kun je iets filteren aan de midi-input? (bijvoorbeeld dat-ie geen noten ontvangt)

Ik kan alleen in de Globalmode het midikanaal instellen en heb dit op het zelfde kanaal staan als de mastersynth.

Het is om hopeloos van te worden

Hallo, ik heb ook een trinity. Als je nou eens alles op een diskette zet. Dus save all. Dan krijg je 2 files. *.PCG (programs) en *.SNG (songs). Hierin staan alle instellingen van de Trinity. Stuur deze files eens naar mij toe, dan probeer ik eens wat er bij mij gebeurd.
Verder heb ik ook sounds voor je en een freeware manager/editor (Trinitro) voor de PC.

Zie je INBOX voor mijn e-mail adres....

Groetjes mstsfreak

:biertje:

Ik laat even weten dat mijn probleem met de midi-aansluiting inmiddels opgelost is (zelf een grote blunder begaan).

Bedankt voor de reactie's en van het aanbod van mstsfreak maak ik graag gebruik.

Back