Bedankt voor 't luisteren allen!
Ik zal eerst mijn synthgebruik even uit de doeken doen, om hardnekkige geruchten over mijn overmatige FM gebruik de kop in te drukken:
bassline: Pulse
Lead: Evolver
overige synths: Nord Modular
drums en sequencing: RM1x
De TX7 heb ik niet gebruikt in deze track. Ik heb op dit moment maar één midipoort in m'n PC, waardoor ik de Modular en TX7 niet tegelijkertijd kan editten. En dat betekent in de praktijk dat ik de laatste weken de TX7 niet echt meer gebruikt heb. Eerst maar ff m'n midisport4x4 van Sly Dog terugclaimen dus!

De TX zou namelijk wel prima in een dergelijke track passen, vooral voor een bassline. Je kan er met groot gemak een lekker strakke bass uithalen. Net zo lekker laag als de pulse nu, maar ik vind voor dit soort tracks de Pulse soms wat te wollig. Ik ben van plan meer van dit soort tracks te maken, die worden voorzien van een fijn FM basje!
Dat de bassdrum een klein beetje clipt klopt. Ik heb de RM1x namelijk door de MIC100 (in overdrive) gehaald om ze wat pit mee te geven. Anders klinkt die RM1x echt nergens naar. 't Echte laag mist sowieso ook wat in deze track, zowel in de kick als in de bassline. Ze gaan samen door m'n behringer compressor, en ik heb 't vermoeden dat ik daar wat verloren ben.
En Arv: ik kan me heel goed voorstellen dat veel mensen dit nix vinden. 't Is echt muziek dat je moet liggen.