Bestaat er een symbiose tussen een synthesizer en starwars?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

TFHats

Lidl
Iets wat ik een tijdje vermoed (maar misschien spreek ik gewoon voor mezelf) is dat het er op lijkt dat synth freaks ook SW freaks zijn. Klopt dit? En heeft dit misschien met onze generatie te maken? En om Tron voor te zijn: is R2D2 een synthesizer?>:|

is had gehoord dat r2d2 een arp was.......welke weet ik niet meer....en sinds yorin (ofzo) alle starwars films in volgorde uitzond, vind ik ook starwars wel stoer ;)

Ik ben niet allen Star Wars fan (erg gematigd hoor, ik heb geen opblaaspoppen van Nathalie Portman o.i.d.), Science Fiction in het algemeen interesseert me gewoon enorm. Star Trek vind ik ook geweldig. Vroeger keek ik ook veel X Files, Babylon 5, Space Above & Beyond, en vast nog wel meer van dat soort series.

benwork.jpg

Is dit de synclavier die te koop heeft gestaan?

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=5127&highlight=synclavier

Geen Starwars freak. Al vind ik hun muziek geweldig... Voor die soundtrack die gaat van teeeeeeeeeeeh teeeeeeeeeeeh teh teh teh teh teeeeeeeeh, teh teh teh teeeeeeh
en dan komt dat boem, boem boem boem boem inzetten en die strings... :P

Enne, r2d2 vind ik gaaf, net als die robot van Buck Rogers overigens. Weet iemand nog hoe die "biediebiediep" heet?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back