lex
Ouwe rot
Hier zelfs voor 399 euro
http://www.muziekhuisdacapo.nl/producten_detail.asp?productId=467&groepId=3&subGroepId=12

http://www.muziekhuisdacapo.nl/producten_detail.asp?productId=467&groepId=3&subGroepId=12

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik zie 499 euro staanOrigineel geplaatst door lex
Hier zelfs voor 399 euro
![]()
Origineel geplaatst door dixxy
Ik zie 499 euro staan
Origineel geplaatst door Septic
dan is het toch maar een triste bedoeling geworden in het land van de rijzende drol.
Origineel geplaatst door Leo
en dan hebben we het nog neit eens over die burgemeester die door een mafiabaas wordt omgelegd voor het gemeentehuis en dat gedoe rond de ontkenning van de troostmeisjes.
gisteren was ik bij verspuy en daan zag ik de sh201 voor het eerst in het echt. ik heb m niet beluisterd of bespeeld, want de kinderen kwamen uit school en ik had weinig tijd, maar hij zag er niet uit vond ik, lijkt beter op zijn plaats bij Bart Smit of Intertoys, dan bij een muziekwinkel. Ik vond het er allemaal erg goedkoop uitzien.
maar goed, eerlijk is eerlijk,de sh101 had ook nogal een speelgoed uiterlijk vergeleken met de echte synths uit die tijd.
Origineel geplaatst door Grooveron
klopt wat betreft de hele serie destijds van roland de SH101-TR606-TB303 daar werdt toen heel hard om gelachen en nu betalen ze er meer voor dan wat het koste in hun laatste dagen. Dit is en discussie van alle tijd.
Het is wel zo dat vooral de Juno G een zeer matige synth is die ik nog niet gratis zou willen.
De SH201 vind ik voor het geld nog niet zo slecht wat klank betreft. De bouw is erg plastic en cheap.
Maar dat is bijna alles in die klasse.

Origineel geplaatst door Heine
Qua vuile was moeten we zeker niet ons eigen landje vergeten.
Zelfs in schijnbaar rustige oorden worden apotheekmedewerksters vermoord.
En onze (voor)ouders hebben natuurlijk ook niet echt een schone lei op gebied van overzeesche gebieden...
Origineel geplaatst door Heine
Qua vuile was moeten we zeker niet ons eigen landje vergeten.
Zelfs in schijnbaar rustige oorden worden apotheekmedewerksters vermoord.
En onze (voor)ouders hebben natuurlijk ook niet echt een schone lei op gebied van overzeesche gebieden...

Origineel geplaatst door Septic
Zeker weten, maar ik bedoelde er mee te zeggen dat die Japanners ook hard zijn afgegleden na de 2e Electronische Revolutie
Het waren voor de rest altijd zeer beschaafde en ontwikkelende mensen....maar ze zijn verworden tot prut-wegwerp apparatuur producenten (op instrumentgebied etc, rest heb ik geen kijk op). En ook hier zie je dat doelloosheid, oppervlakkigheid en leegte uitmondt in moord en brandstichting![]()
, kompleet fanatsieloos. En wie wil er nou een Fantom.. Of een Yamaha Motif .. Of een Korg .. Nee, dan liever een degelijke 101/202/303/606/707/106 , schijnen mensen een moord voor te doen.Origineel geplaatst door mikemix
Japanse producenten hebben ook last van de concurrentie uit China/Taiwan.
Je ziet het aan een merk als Sony, die heeft het zwaar, glans is er ook
een beetje van af.

Origineel geplaatst door turtel
denk dat de meeste japanse bedrijven allang hun produktie verzet hebben naar lage loon landen.
alleen het dure spul wordt nog in japan gemaakt , de rest komt denk ik uit china of taiwan .
![]()
Wie ? Nou, ik ! Ik gebruik al jaren workstations en het bevalt me uitstekend ! Ik verdien er namelijk ook nog eens (een deel van) m'n brood mee. De Yamaha Motif is een uitstekende synth : helemaal top voor een allround toetsenist.Origineel geplaatst door vinnieq
Het schijnt dat die V-synth serie ook helemaal ruk is, kompleet fanatsieloos. En wie wil er nou een Fantom.. Of een Yamaha Motif .. Of een Korg ..
Origineel geplaatst door JHR
Wie ? Nou, ik ! Ik gebruik al jaren workstations en het bevalt me uitstekend ! Ik verdien er namelijk ook nog eens (een deel van) m'n brood mee. De Yamaha Motif is een uitstekende synth : helemaal top voor een allround toetsenist.
En fantasieloos ? Mwa...fantasie komt uit mezelf, niet uit m'n apparaten. Als je zelf niet creatief bent, dan helpt zo'n draaiknoppenbak je echt niet...
Ik geniet ook van apparaten zoals de JP8000 en de Nordleads, maar ik ben niet zo'n purist dat alles analoog moet en veel knoppen moet hebben. Best of both worlds, zou ik zeggen.