Origineel geplaatst door xpanded stereo
[...] Maarja voor 700 euri mannen koopje ook vette echt analoge bakken of bijv. een ms2000 of ion en een filterfactory of iets van die aard. Weet dat dat niet helemaal hetzelfde is maar toch....puur mijn mening hoor..hij klinkt best aardig maar ik zou hem weer niet willen kopen...dat heb ik trouwens pcies hetzelfde als ik een nord lead 3 hoor....zal wel aan mij liggenVeel plezier ermee!
De MS2000 en Ion zijn net zo analoog als een Casio-polshorloge. Helemaal niet dus. Mij lijkt deze SH-201 een prima beestje, al kun je voor 700 euro tweedehands veel leukere dingen halen (vintage analoog, of een Nord Lead 2 ofzo)
Veel plezier ermee!
voor 700 eurimannen moet dat toch wel kunnen:confused: Blijft voor mij totaal onbegrijpbaar. Maarja voor 700 euri mannen koopje ook vette echt analoge bakken of bijv. een ms2000 of ion en een filterfactory of iets van die aard. Weet dat dat niet helemaal hetzelfde is maar toch....puur mijn mening hoor..hij klinkt best aardig maar ik zou hem weer niet willen kopen...dat heb ik trouwens pcies hetzelfde als ik een nord lead 3 hoor....zal wel aan mij liggen
Ik zou zelf ook absoluut voor the real thing gaan,.,..uhhh dat doe ik ook
Een waldorf Q keys zou er bij mij wel inkomen hoor