complete uninstall midisport 4x4??

musica

Trance is my middle name
Ik heb net een Edirol UM-550 gekocht en heb daarvoor een Midisport 4x4 gebruikt. Ik wil graag alles verwijderen wat met de midisport te maken had uit mijn computer, voordat ik de Edirol ga aansluiten.

Weet iemand hoe ik het beste alles kan verwijderen?

Thanx!

Laatst gewijzigd:
Je hebt in je startmenu gewoon een Uninstall optie staan onder M-audio Midisport 4x4

:D

Origineel geplaatst door Acidfever
Je hebt in je startmenu gewoon een Uninstall optie staan onder M-audio Midisport 4x4

:D

Daar was ik inmiddels ook wel achter 8) Ik weet alleen niet of dan echt ook alles echt wordt verwijderd. Ik las her en der op internet dat er nog bepaalde dingen in het register etc kunnen achterblijven....Misschien was mijn vraagstelling dan ook verkeerd en kan ik 'm beter zo formuleren :

Verwijdert de uninstaller ook daadwerkelijk anders of blijven er nog gegevens achter en zo ja, welke en waar?

Ik zou me er niet teveel zorgen om maken. Je kunt je registry nalopen op entry's van midiman maar als ze al bestaan is het onwaarschijnlijk dat de Edirol daar last van zou kunnen hebben.

Het gaat puur om een driver en je hebt geen control panel ofzo. Dus ook geen settings om te bewaren.

De enige registry input die ik kan vinden omvat puur driverbeschrijving. Geen reden tot bezorgdheid.

De driver entries kunnen problemen geven als je ooit meer dan 10 verschillende midi devices heb geïnstalleerd. De 11de werkt dan niet ook al heb je er huidig maar 1 geïnstalleerd.
Als je wat midi entries in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32 opruimt is dat opgelost.

Back