Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De werken "Rot Und Blau" en "Gelb Und Grün" zijn samengevoegd tot een cd met als titel "Rot, Blau, Gelb en jawel.........Grün". Omdat beide cd's rond de 40 minuten waren vond ik ze allebei nogal kort. Door twee korte nummers van Gelb Und Grün weg te laten heb ik nu een cd met 23 nummers met een totale lengte van bijna 79 minuten.

Phochos:D

Over 10 jaar staat deze thread nog op de voorpagina denk ik :D

1 ding snap ik niet. Je hebt al een onderschrift die verwijst naar je website en je label. Als mensen interesse hebben gaan ze toch wel op je site kijken. Het wordt een beetje lachwekkend op deze manier. Dan weer dit en dan weer dat. Er zijn best wel andere wegen die naar Rome leiden (oftwel richting de 11e verkochte cd). Deze thread is niet interessant, aangezien jij de enige bent die erin post. Dat moet toch wel een hint zijn. De voorpagina van het synthforum is juist leuk om in 1 oogopslag het laatste nieuws en de huidige threads te volgen. Jij neemt toch zeker al 1 jaar telkens 1 plekje in beslag.
Vat dit niet persoonlijk op en je muziek is over het algemeen erg muzikaal en je bent het meest produktief van allemaal. :mega:

Phochos in space ?

:okdan:

Origineel geplaatst door Catalunya
Over 10 jaar staat deze thread nog op de voorpagina denk ik :D

1 ding snap ik niet. Je hebt al een onderschrift die verwijst naar je website en je label. Als mensen interesse hebben gaan ze toch wel op je site kijken. Het wordt een beetje lachwekkend op deze manier. Dan weer dit en dan weer dat. Er zijn best wel andere wegen die naar Rome leiden (oftwel richting de 11e verkochte cd). Deze thread is niet interessant, aangezien jij de enige bent die erin post. Dat moet toch wel een hint zijn. De voorpagina van het synthforum is juist leuk om in 1 oogopslag het laatste nieuws en de huidige threads te volgen. Jij neemt toch zeker al 1 jaar telkens 1 plekje in beslag.
Vat dit niet persoonlijk op en je muziek is over het algemeen erg muzikaal en je bent het meest produktief van allemaal. :mega:

Je hebt helemaal gelijk erin, ik had al een stukkie terug aangegeven dat ik wilde stoppen met deze thread, maar kreeg als antwoord dat ik maar vooral moest doorgaan. Als jullie operators vinden dat deze thread dicht moet dan zal ik niet protesteren. Maar schijnbaar vinden nog te weinig mensen mijn label en websites, de verkopen zijn ver onder nul op het moment.

Phochos

P.S. Dank voor je stukje, voel dit gewoon als een positieve reactie van een mede-synthforumlid:D

Misschien slim om eens een andere weg te bewandelen!! Waarom perse cd's willen persen als het niet verkoopt. Ik zou me die teleurstelling willen voorkomen, zeker wanneer je erop toelegt.
Probeer eens wat website makers of studenten documentaire film te benaderen. Wie weet hebben wel interesse. Krijg je denk veel meer waardering van je werk!!

groet Erik

Maar ik ga gewoon door, het blijft voor mij een hobby en als ik weer eens wat verkoop vind ik dat wel leuk.

Origineel geplaatst door phochos
Maar ik ga gewoon door, het blijft voor mij een hobby en als ik weer eens wat verkoop vind ik dat wel leuk.

Ik geniet hier wel van. Vroeger al in het KLEM blad. Met name het enthousiasme van Jos. Erg puur. Gewoon doorgaan Jos.

AANBIEDING:

Juni t/m augustus de Fonos cd's "Micro Macro", "Observing The Moon Asimov At Heinlein Point", "Psycokinesis (+ The Versailles Files)" en "Views From The Other Side Of The Sky" voor 6.95 euro voor een enkele cd en 13.95 euro voor een dubbelcd.

Het pakket met de kleurencd's van Haags Timmerbedrijf, Farben (drie cdr's) voor 10 euro incl. verzending.

AANBIEDING:

Juni t/m augustus de Fonos cd's "Micro Macro", "Observing The Moon Asimov At Heinlein Point", "Psycokinesis (+ The Versailles Files)" en "Views From The Other Side Of The Sky" voor 6.95 euro voor een enkele cd en 13.95 euro voor een dubbelcd.

Het pakket met de kleurencd's van Haags Timmerbedrijf, Farben (drie cdr's) voor 10 euro incl. verzending.

De Fonos cd's zijn overigens niet via Fonos voor die prijs te bestellen, maar bij mijzelf (geef een paar maanden ze zelf weg voor een wat lagere prijs).

Origineel geplaatst door smackos
Wat een uitbuiters die Fonos...je krijg een euro per 1 verkocht album??? das echt schandalig.

Daarom ook stop ik ook daarmee. En het reclame maken is niet al te best van ze, laten je nieuwe cd twee weken op de pas verschenen cd's staan en dan zie je ze niet meer. En ook de geluidsfragmenten worden maar sporadisch bijgeplaatst, mijn vorige cd heeft nog steeds geen fragmenten erbij staan.

Phochos

Origineel geplaatst door smackos
Wat een uitbuiters die Fonos...je krijg een euro per 1 verkocht album??? das echt schandalig.

Dit vond ik op het net! Grote artiesten krijgen niet veel meer dus.

Tegenover die 4,5 dollarcent voor een digitale download, staat overigens een bedrag van 31 dollarcent per nummer als een authentieke cd aangeschaft wordt.

Daarom ook stop ik ook daarmee. En het reclame maken is niet al te best van ze, laten je nieuwe cd twee weken op de pas verschenen cd's staan en dan zie je ze niet meer. En ook de geluidsfragmenten worden maar sporadisch bijgeplaatst, mijn vorige cd heeft nog steeds geen fragmenten erbij staan.

Phochos

Wellicht een tip om hier wat links naar geluidsfragmenten te plaatsen. Je kunt ook een MySpace account aanmaken en daar 4 volledige nummers of mixen van je albums kwijt. Waarom zou je een derde inschakelen (en die moeten betalen) als je het zelf kunt?

Ik stop nog liever met muziek maken dan dat ik zo'n organisatie inschakel.

Origineel geplaatst door René
Wellicht een tip om hier wat links naar geluidsfragmenten te plaatsen. Je kunt ook een MySpace account aanmaken en daar 4 volledige nummers of mixen van je albums kwijt. Waarom zou je een derde inschakelen (en die moeten betalen) als je het zelf kunt?

Ik stop nog liever met muziek maken dan dat ik zo'n organisatie inschakel.

Ik zal wat extra stukken bijzetten op mijn website www.phochos.org van alle cd's die tot nu toe zijn uitgekomen zowel bij Fonos als op Orion Records.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back