Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door phochos
enkele nummers zijn overgeheveld naar Rot, Blau, Gelb Und Grün Volume 4 van het Haags Timmerbedrijf.

Is de "Bouwvak" dan al voorbij?:D

Origineel geplaatst door smackos
Phochos gaat zijn E86 pas verkopen als die er minimaal 3 albums mee heeft gemaakt ;)

Nee, ik moet er nu gewoon een punt achter zetten met aankopen van apparatuur, je kunt eeuwig bezig blijven op deze manier. Het enige wat er nog eventueel veranderd is een softwareprogramma (moet er nog eentje ontvangen) en je kunt er voldoende downloaden. Nee, ik ben nu best wel tevreden met het spul wat ik heb staan.

Phochos:D

Nee, ik moet er nu gewoon een punt achter zetten met aankopen van apparatuur, je kunt eeuwig bezig blijven op deze manier. Het enige wat er nog eventueel veranderd is een softwareprogramma (moet er nog eentje ontvangen) en je kunt er voldoende downloaden. Nee, ik ben nu best wel tevreden met het spul wat ik heb staan.

Ja maar apparatuur kopen en verkopen is toch ook onderdeel van de synth hobby, niet?, en zo hou je de markt ook een beetje levendig :D

Enfin, laat eens wat horen uit de E86 als het kan, ik ben benieuwd hoe dat ding klinkt, gewoon wat gepiel, is die sound vergelijkbaar met een U220 of JV30?

Origineel geplaatst door 6 trak
laten verkopen? handig! :D

ff vastleggen voor de komende weken (of erm dagen?):
Phochos gaat zijn E86 niet verkopen... zegt ie op 2007.08.19 16:36
we tellen af :D

Al wat uren voorbij, ik denk dat het menens is. :D

Origineel geplaatst door smackos
Ja maar apparatuur kopen en verkopen is toch ook onderdeel van de synth hobby, niet?, en zo hou je de markt ook een beetje levendig :D

Enfin, laat eens wat horen uit de E86 als het kan, ik ben benieuwd hoe dat ding klinkt, gewoon wat gepiel, is die sound vergelijkbaar met een U220 of JV30?

Ja, ongeveer. Maar het geluid van een Roland JV880 is wel een stuk vetter dan de E86.

Origineel geplaatst door astronaut
Al wat uren voorbij, ik denk dat het menens is. :D

Hij gaat echt niet meer weg, anders zaag ik hem persoonlijk wel doormidden en verleng hem dan met vier octaven, heb ik een keyboard met negen octaven (ook nog nooit vertoond). En ik heb met bijna weer letterlijk een breuk getidl (bijna de zesde aan mijn rechterkant), is was vergeten dat dat ding zo zwaar is.:D

Phochos;{

En ik ben nog niet helemaal wakker, zitten wat tikfouten in het stukje tekst.:stupid

En ik ben nog niet helemaal wakker, zitten wat tikfouten in het stukje tekst.:stupid
had je de voorgaande post (2007.08.20 07:06) dan in die ene minuut niet ff kunnen
edit.gif
en? :confused:

Origineel geplaatst door 6 trak
had je de voorgaande post (2007.08.20 07:06) dan in die ene minuut niet ff kunnen
edit.gif
en? :confused:
Nee want het is gebruikelijk voor hem om 10 replys achter elkaar te pleuren :P

btw...

Nooit gedacht dat je als lid hier gwoon je eigen weblog kon beginnen op SF. Of min of meer onzin blog... Echt...

WTF GAAT DIT TOPIC OVER?

deze is wel van toepassing op dit topic:

Attachments

• stfu-big.png
    stfu-big.png
    403,7 KB · Bekeken: 107
Origineel geplaatst door Slipperman
Nee want het is gebruikelijk voor hem om 10 replys achter elkaar te pleuren :P

btw...

Nooit gedacht dat je als lid hier gwoon je eigen weblog kon beginnen op SF. Of min of meer onzin blog... Echt...

WTF GAAT DIT TOPIC OVER?

deze is wel van toepassing op dit topic:

Ik heb deze thread niet opnieuw geopend en 6, ik kan geen berichten veranderen, dat moet de operator doen!!

En sorry hoor, schijnbaar hebben sommige mensen meer in te brengen dan anderen.............ach, laat ik mijn mond maar verder houden.:( :( :( :( :(

En als jullie mij niet kunnen luchten, onbindt mijn abonneeschap dan maar, de mensen weten me nu wel te vinden op internet.:kont:

SLUITEN MAAR DEZE THREAD, KUNNEN ZE OOK NIET MEER ZEUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Origineel geplaatst door von haulshoven
cool down phochos, er zijn ook mensen die de never ending orion records story met plezier volgen :D

Ja, je bent wel de sfeermaker op dit forum, dus laat ons niet in de steek!! Pleasssse

maar je wijzig knopje werkt gewoon hoor phochos.
en laat iedereen maar lekker zeuren. het is maandag iedereen zal wel wat sjaggerijnig zijn dat de sleur van doordeweeks weer is begonnen.
:biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back