Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Na op mijn website www.phochosorion.vpweb.nl meerdere malen te zijn uitgemaakt voor mogool of kankermogool, heb ik besloten om de contactpagina van de website te verwijderen. Nog een paar keer zoiets en ik verwijder al mijn websites en kap met muziek.

Phochos

Dat is wel erg triest en laag gedrag van die en gene om zo los te gaan op vriendelijk aangeboden voorzieningen en dienstbaarheid van jou.

Je kan altijd, als je logfiles hebt, de ip nummers proberen te achterhalen van de persoon die dat gedaan heeft en eventueel deze bij SF even indienen.

Zij kunnen dan de gebruikersnamen daar weer bij achterhalen en deze personen wat extra aandacht geven bij hun gedrag al hier.

Hopen dat het niet meer gebeurt in ieder geval, en vooral door gaan met wat je doet, er zijn genoeg mensen die het juist erg waarderen, waaronder ik! :okdan:

Niet druk maken daarover Phochos.
Er zullen altijd van die mensen blijven bestaan. Ze weten niet dat juist JIJ de smaakmaker van het synthforum bent.
Kijk maar naar de positieve reacties die je altijd krijgt hier en weeg dat dan af tegen die paar negatieve op je eigen webpage. Je komt dan zelf wel tot de conclusie dat die paar minkukels JOU niet van de kaart kunnen brengen en dat je lekker doorgaat met muziek maken!!

Na op mijn website www.phochosorion.vpweb.nl meerdere malen te zijn uitgemaakt voor mogool of kankermogool, heb ik besloten om de contactpagina van de website te verwijderen. Nog een paar keer zoiets en ik verwijder al mijn websites en kap met muziek.

Phochos

Stoppen met muziek!? Tuurlijk niet man, je laat je toch niet op je kop zitten door een paar scheldende kleuters? Gewoon negeren en lekker je ding doen!

Tuurlijk gaan we gewoon door, wordt alleen erg moe van dit soort 'aanstellerige tering kleuters met hun k....r-kop'.

Phochos

Tuurlijk gaan we gewoon door
ik wilde net zeggen, want dat je steeds wil stoppen hebben we vaker gehoord :D
dus, gewoon die reactie mogelijkheid uitschakelen op de site en doorgaan met die banaan...
wordt alleen erg moe van dit soort 'aanstellerige tering kleuters met hun k....r-kop'.
dat moet je dus niet doen want dat is waarschijnlijk waar de kleuter op uit is...

hoe zit dit nu pcies...?!
dat je daar (al) je gear voor moet verkopen vind ik wel wat raar...

Last edited by a moderator:
hoe zit dit nu pcies...?!
dat je daar (al) je gear voor moet verkopen vind ik wel wat raar...

Ik moet een heleboel geld lenen bij mijn moeder om die nieuwe brommobiel te kunnen kopen, daar ik - na het ongeluk met mijn huidige brommobiel - niet al teveel geld er meer voor terugkrijg.
Omdat ik als mindervalide ook GEEN extra bijdrage krijg, daar ik niet voldoende invalide ben en ik snel al wil kunnen aflossen, verkoop ik verschillende spullen, zodat het in ieder geval wat opleverd. Ik ben al een aantal dingen kwijt nu.

Jos

En de cd "Eolus" wordt gewoon uitgebracht via Orion Records, een uitgave via Groove Unlimited - hoe graag ik dit ook zou willen - is de komende grote periode gewoon te veel geld voor me, nu met deze situatie erbij.
Misschien dat het in 2011 mogelijk is, maar dat zien we dan wel.

Phochos

waarom is post #944 ge-edit door shortwave? ...dat laatste stukje was nl eerst een seperate post :confused:

ah ok, maar er bestaat toch ook nog zoiets als een verzekering?

Ja, maar dat geld alleen als je een ongeluk met een tweede of derde partij erbij hebt, als er onderdelen stuk gaan (in dit geval gaspedaal en motor) moet je hopen dat je nog in de garantie zit en dat is net niet meer het geval - drie jaar garantie op pedaal en motor, terwijl ik hem nu vier jaar heb.

Phochos

Ja, maar dat geld alleen als je een ongeluk met een tweede of derde partij erbij hebt, als er onderdelen stuk gaan (in dit geval gaspedaal en motor) moet je hopen dat je nog in de garantie zit en dat is net niet meer het geval - drie jaar garantie op pedaal en motor, terwijl ik hem nu vier jaar heb.

Phochos

Misschien heeft die brommoboel alleen maar een nieuwe voeding nodig :D

De cd "Micronoxe" is uitgekomen op Orion Records. De eerste van The Percussion Club gaat "The Space Age" heten. Binnenkort gaan ook de opnamens starten van "C Is For Casio" en "Eolus".

Phochos

ow dus de brommobiel is niet total loss, ik dacht nl dat je een crash had veroorzaakt...
dan dekt de verkoop (+/- 1200 euro) van die paar stukkies gear de kosten voor wat onderdelen wel idd...

Ik voel weer een nummer aankomen... :dubbel:

De cd "The Space Age" van The Percussion Club is uitgekomen op Orion Records.

Phochos

Een "extra" cd met overgebleven nummers, aangevuld met nog wat overgebleven andere nummers van Phochos en Haags Timmerbedrijf, is uitgekomen op Orion Records, onder de titel "X-Tra" van The Percussion Club.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back