Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door 6 trak
deze thread begint zo langzamerhand op een voortzetting te lijken van het niet meer bestaande gastenboek op je site 8o)

Alleen krijg ik hier geen dreigementen van sommige personen, wat op mijn gastenboek wel het geval was, daarom ben ik er toen ook mee gestopt.

Phochos:(

Dreigementen? Joh...... :(

Ik heb drie nieuwe nummers op www.phochos.org geplaatst van de laatste drie verschenen cdr's Rot Und Blau, Gelb Und Grun en Movements.

Phochos:D

Is er nog nieuws van het datingfront dat je met ons wilt delen...? :D

Origineel geplaatst door conso
Is er nog nieuws van het datingfront dat je met ons wilt delen...? :D

Dat is zoals gewoonlijk op niets uitgelopen, blijf denkelijk maar single, kan ik mijn eigen weg blijven banen!!:D :D

Phochos, heb eindelijk es de nummers van je site gedownload en ik moet zeggen dat het meeste best wel goed klinkt vooral de meer synth georiënteerde nummers.:okdan:

Origineel geplaatst door Eraser127
Phochos, heb eindelijk es de nummers van je site gedownload en ik moet zeggen dat het meeste best wel goed klinkt vooral de meer synth georiënteerde nummers.:okdan:

Dank!!

Het album Re-Organised? is vanavond ook weer gedigitaliseerd en is dus weer verkrijgbaar via Orion Records. Return To Reality komt morgen of zondag uit bij Orion Records.

Streef je inmiddels naar 1 release per dag Jos...?

Het wordt tijd voor zo'n Orion / Kruidvat box!

:okdan:

Origineel geplaatst door phochos
Het album Re-Organised? is vanavond ook weer gedigitaliseerd en is dus weer verkrijgbaar via Orion Records. Return To Reality komt morgen of zondag uit bij Orion Records.

Origineel geplaatst door conso
Streef je inmiddels naar 1 release per dag Jos...?

Het wordt tijd voor zo'n Orion / Kruidvat box!

:okdan:

Nee hoor, ik ben momenteel gewoon druk bezig met de muziek. Wat nieuwe releases en de aangekondigde 'oudere' releases komen nu uit. Ik ben blij dat ik een aantal albums weer teruggevonden heb om ze te kunnen digitaliseren. Helaas ben ik nog steeds niet achter Antroposophy en Reductio Ad Absurdum, van deze twee ben ik bang dat ze echt verloren zijn gegaan.

Phochos

P.S. Misschien geen gek idee, een Orion / Kruidvat box.

Hey Phochos, in de laatste weken schrijf jij een nummer per dag of zelfs een paar nummers op een dag, hoe doe je dat man. :okdan:

Origineel geplaatst door chilistein
Hey Phochos, in de laatste weken schrijf jij een nummer per dag of zelfs een paar nummers op een dag, hoe doe je dat man. :okdan:

Omdat ik over een heleboel samples beschik. Door delen van mijzelf te voegen bij de al klaarzijnde samples kan ik gemakkelijk hele nummers componeren. Wellicht zegt men dan dat het niet eigen nummers zijn, maar ik blijf erbij dat dat wel degelijk eigen nummers zijn, alleen zitten er veel samples in verwerkt die van cd-roms afkomen.

Phochos

Omdat ik over een heleboel samples beschik. Door delen van mijzelf te voegen bij de al klaarzijnde samples kan ik gemakkelijk hele nummers componeren. Wellicht zegt men dan dat het niet eigen nummers zijn, maar ik blijf erbij dat dat wel degelijk eigen nummers zijn, alleen zitten er veel samples in verwerkt die van cd-roms afkomen.

Phochos
Dan nog is het de kunst om er een mooi nummer van te maken waarin je niet merkt dat je een sample hebt gebruikt. En dat doe je goed :okdan:

Origineel geplaatst door Eraser127
Dan nog is het de kunst om er een mooi nummer van te maken waarin je niet merkt dat je een sample hebt gebruikt. En dat doe je goed :okdan:

Dank je voor het compliment.

Even een mededeling:

Return To Reality zal pas in juni uitkomen op Orion Records. Ik ga nu eerst verder werken aan de composities van het project "Oskylaytor" van Phochos.

Phochos8)

Ik kan alsnog melden dat het album "Return To Reality" toch vanavond is gedigitaliseerd en is uitgekomen op Orion Records. Het album bevat 13 nummers.

En het hoesje van Return To Reality.

Attachments

• return.jpg
    return.jpg
    33,6 KB · Bekeken: 111
En de hoes van Re-Organised.

Attachments

• reorgani.jpg
    reorgani.jpg
    28,5 KB · Bekeken: 90
Re: MP3 fragment Scenes

Re: MP3 fragment Scenes

The nummer Scenes Phrase 07 in verkorte versie.

Dit nummer is uiteindelijk als Scenery Phase 5 uitgekomen op de cdr "Scenes Are Made In Heaven" met de vier andere overgebleven Scenes nummers en vijf nummers die ooit op een cassette Made In Heaven zijn verschenen.

Origineel geplaatst door smackos
Universes (1984), Brains (1984), Psychophonique (1984), Weather Report (1984), Moonrise (1984), Atmosphere (1985), Touch Inn (1985), Atmosphere/Touch Inn (1986), Challengers' Last Flight (1987), Honourable Work (1987), EKS (198, Opera EKS (198, Eppure Si Muove (1989)

kan je die cassettes niet ergens online zetten?

Van al deze cassettes ben ik de originelen kwijt en zijn ook niet meer terug te traceren bij andere mensen, dus deze zijn FOREVER LOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=(

Phochos:r

En ook nog maar het hoesje "Gelb Und Grün"

Attachments

• gelbgrun.jpg
    gelbgrun.jpg
    31 KB · Bekeken: 111
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back