Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Laatst gewijzigd:
De nieuwste van Phochos is sinds vandaag verkrijgbaar. De titel is "Cosmos" en de cd - die wordt geleverd in een DVD doosje - is opgedragen aan Carl Sagan en Ann Druyan, de makers van de Serie Cosmos uit de jaren '80. De serie is verkrijgbaar op DVD.

Phochos

De Phochos-saga blijft me verbazen....produceert bijna net zoveel als Klaus Schulze en dat gewoon in Nederland! ;)

Je werk varieert nogal Phochos...van mooi, meeslepend muzikaal en netjes geproduceerd tot -sorry hoor- ordinair E-jay induced Nova-achtig loopgeblurp.

Ga vooral zo door! :D

De Phochos-saga blijft me verbazen....produceert bijna net zoveel als Klaus Schulze en dat gewoon in Nederland! ;)

Je werk varieert nogal Phochos...van mooi, meeslepend muzikaal en netjes geproduceerd tot -sorry hoor- ordinair E-jay induced Nova-achtig loopgeblurp.

Ga vooral zo door! :D

Ondanks alles dank voor je verhaaltje.

Phochos

P.S. En ik ga gewoon door met de meeslepende muziek en ook de Nova-achtige loopblurpjes.8)

joh!? hoezo dat dan? 8D

hoezo... w'rom?

Omdat je dan wat grotere plaatjes en teksten kwijtkunt dan op een normaal hoesje, dan moet alles zodanig ingekrompen worden dat er weinig plaats overblijft voor productieteksten.

Phochos

Oh, je moet ook gewoon jezelf blijven Phochos! Bovendien klopt je omschrijving met invloeden heel goed op je Myspace en is Garrisson, Nova of Starink heel goed te genieten op zijn tijd! :P

Omdat je dan wat grotere plaatjes en teksten kwijtkunt dan op een normaal hoesje, dan moet alles zodanig ingekrompen worden dat er weinig plaats overblijft voor productieteksten.

Phochos

Tja wanneer je heel de geschiedenis van het Haags Timmerbedrijf op een hoesje wilt. Is het inderdaad raadzaam om het dan op een Dvd hoes te priegelen :D

Phochjos maar ik moet toegeven je bent inderdaad goed bezig wat produceren betreft!

hapt over het algemeen lekker weg idd :)

if you say so... maar dan kan je beter vinyl uitbrengen als het alleen daar om gaat :D

Zijn er ergens mp3's van die Cosmos cd?

151104main_image_feature_599_ys_4.jpg

Ja gooi dat Music Magix maker in de shredder phooch, das echt tenenkrommend vooral met die vocals...brrr

Laatst gewijzigd:
Zijn er ergens mp3's van die Cosmos cd?

151104main_image_feature_599_ys_4.jpg

Ja gooi dat Music Magix maker in de shredder phooch, das echt tenenkrommend vooral met die vocals...brrr

De laatst verschenen cd bij zowel Orion Records als Fonos zijn voor een groot gedeelte gemaakt met Magix en ik heb tot nu toe lovende reacties gekregen, dus is Magix toch niet zo slecht. Daarbij gebruik ik niet zoveel vocalen, zo nu en dan enkele bij Phochos en wat meer bij Haags Timmerbedrijf.8o)

Ik zal ook even een kleine uitleg geven over mijn huidige manier van muziek maken. Ik gebruik veel het programma Magix 2007XXL en Magix Studio 2008 met de Soundpool cd-roms erbij. Daarnaast gebruik ik mijn synthesizers om fragmenten te componeren en deze in te voegen in de partijen bij Magix.
Omdat ik sinds kort problemen heb met mijn handen vanwege een beginnende reuma aan beide handen, kan ik niet goed meer lange partijen opnemen op de normale, gebruikelijke manier achter de toetsen. Daarom klinken de laatste cd's ook perfect (als ik dit zo mag noemen), omdat het met sequencerprogramma's wordt gemaakt.
Ik had ook nog voor dit jaar een concert gepland maar deze heb ik gecancelled (in opdracht van mijn huisarts - deze vond het niet verstandig om zoiets uit te voeren vanwege deze reuma).

Zelfs nu ik dit stukje tik, heb ik al flinke pijnen aan mijn handen, zodoende dus.

Ik hoop dat het iedereen een beetje duidelijk geworden is. Ik blijf natuurlijk gewoon muziek maken, maar dan dus op deze manier, zoals uitgelegd.

Groeten,

Phochos:kimono:

:okdan: Blij dat je ondanks alles toch door kan gaan met muziek maken.

The Phooch is het levende bewijs dat de kok en niet de keuken het belangrijkst is!

Ben even flink bezig geweest met uitzoeken van de nummers, maar hier is hij dan bij deze, de cd "Kwalitatief Uiterst Teleurstellend" van Phochos. Dus nummers op de cd zijn:

1. A Love Song (6.01)
2. Cum Voyage In The Cunt (1.04)
3. Inside The Womb (3.39)
4. Journey To The Centre Of The Ovary (5.28)
5. Short Cut (0.46)
6. The Cunt Symphony Part 1 (5.35)
7. Medium Cut (4.06)
8. Black Cunt Batteries (Zwarte Kut Batterijen dus) (3.59
9. The Cunt Symphony Part 2 (7.58)
10. Long Cut (heette voorheen Ambient Phasing Part 8 - Extended) (5.42)

Phochos:duivels:

En de hoes van de cd.

Attachments

• 00000006.JPG
    00000006.JPG
    58,4 KB · Bekeken: 102
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back