Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wellicht dat ik de titels in het Nederlands neerzet, dan wordt het als volgt:

1) Een Liefdeslied
2) Reis van de zaadcellen in de K.U.T.
3) In de baarmoeder
4) Reis naar het centrum van de eierstokken
5) Kleine snee
6) De K.U.T. Symphonie Deel 1
7) Middelmatige snee
8) Zwarte Kut Batterijen
9) De K.U.T. Symphonie Deel 2
10) Grote snee

Wat is beter, nederlands of engels?

Phochos

Ik breng de cdr "Kwalitatief Uiterst Teleurstellend" toch maar niet uit, omdat de meeste nummers al op de Kut-thread zijn uitgekomen.

Phochos

Binnenkort verschijnt op Fonos de nieuwste cd van Phochos, getiteld "Time-Sessions". Het is een product wat meer is bedoeld voor de commerciële markt, met veel kortere nummers en meer vocalen en voices erdoorheen gemixed.

Daarnaast ben ik bezig met de nieuwe van Haags Timmerbedrijf, getiteld "Gelb".

Phochos

Als speciale uitvoering komt het album "Kwalitatief Uiterst Teleurstellen" toch uit op het Orion Records label. De band Scheveningse Visafslag (een pseudoniem van Haags Timmerbedrijf) heeft dit hedenochtend laten weten.

De nummers, K1 t/m K10 duren tussen de 0.46 en 7.58 minuten. Tussen deze nummers zitten ook enkele nummers die reeds op de thread "Maak bewust een kutnummer" van Phochos zijn verschenen.

Phochos

Als speciale uitvoering komt het album "Kwalitatief Uiterst Teleurstellen" toch uit op het Orion Records label. De band Scheveningse Visafslag (een pseudoniem van Haags Timmerbedrijf) heeft dit hedenochtend laten weten.

De nummers, K1 t/m K10 duren tussen de 0.46 en 7.58 minuten. Tussen deze nummers zitten ook enkele nummers die reeds op de thread "Maak bewust een kutnummer" van Phochos zijn verschenen.

Phochos

De cd Kwalitatief Uiterst Teleurstellend is teruggetrokken uit de Orion Records, omdat de meeste nummers die erop staan al verschenen zijn op de kutthread en andere threads.

Phochos

P.S. Het tweede deel van de cd Cosmos is verschenen op Orion Records als "Cosmos Part 2".

.
Hee... Ben jij de nieuwe topicstarter?

Nee, hoor. Ik reageer alleen even dat mijn K.U.T. cd uit productie (beter gezegd is hij nooit in productie genomen) is genomen.

Phochos

Is nu alles naar de K.L.O.T.E. ??

De cd Kwalitatief Uiterst Teleurstellend is teruggetrokken uit de Orion Records, omdat de meeste nummers die erop staan al verschenen zijn op de kutthread en andere threads.

Waarom wist ik dit al op het moment van aankondiging van deze K.U.T. release?

Waarom wist ik dit al op het moment van aankondiging van deze K.U.T. release?

Ja, ik dacht dat er wel interesse voor dit K.U.T., L.U.L.L.I.G. of K.L.O.T.E.-project zou zijn, maar na mijn release van dit S.H.I.T.-product zag ik dat er maar één nieuw K.U.T.-nummer opstond, dus toen dacht ik "K.O.L.E.R.E, dit is dus uitermate K.U.T. met peren of beter gezegd P.U.T. met keren.

P.H.O.C.H.O.S.:D

Ja, ik dacht dat er wel interesse voor dit K.U.T., L.U.L.L.I.G. of K.L.O.T.E.-project zou zijn, maar na mijn release van dit S.H.I.T.-product zag ik dat er maar één nieuw K.U.T.-nummer opstond, dus toen dacht ik "K.O.L.E.R.E, dit is dus uitermate K.U.T. met peren of beter gezegd P.U.T. met keren.

P.H.O.C.H.O.S.:D

:D:D:D:D:D:D
You are F.U.N.N.Y.

Het pakket met de muziek en hoesjes voor de cd "Time-Sessions" is de deur uit naar Fonos, zal denkelijk eind mei op de website van Fonos verschijnen.

Phochos:D

He, en een tijdje terug zei je dat je ging stoppen met Fonos, omdat het duur was, niets opleverde, en dat Fonos te weinig reclame voor je maakte

He, en een tijdje terug zei je dat je ging stoppen met Fonos, omdat het duur was, niets opleverde, en dat Fonos te weinig reclame voor je maakte

Kareltje,

Je hebt gelijk, maar ik blijf de manier zoals het de cd produceren heel erg mooi vinden en het voordeel is ook gelijk dat, wanneer ik zelf de eerste 10 cd's besteld heb (dat is iedere keer bij een nieuwe cd) ik meteen beschermd ben door de Buma Stemra met mijn muziek.

De meeste nieuwe cd's blijven gewoon uitkomen op mijn eigen Orion Records label.

Phochos

De teruggetrokken cd Kwalitatief Uiterst Teleurstellend is veranderd in de titel "A Sort Of Rubbish", met erop de al staande nummers aangevuld met nog enkele nummers die overgebleven waren van andere cd's.

Phochos

De teruggetrokken cd Kwalitatief Uiterst Teleurstellend is veranderd in de titel "A Sort Of Rubbish", met erop de al staande nummers aangevuld met nog enkele nummers die overgebleven waren van andere cd's.

Phochos

Ga je binnenkort met een T.E.R.I.N.G.Z.O.O.I project beginnen dan?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back