Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
http://www.phochos.org/muziek/MovementInBlue01.mp3

Deze is ook leuk! Hoe oud is deze song? Vind de vocalen wel grappig. Het geheel is iets onsamenhangend. Kun je best meer uit halen. Niet "meer" in de zin van ''meer geluiden". Eerder een betere mix en passages schrappen. Zou je zo maar een release op kunnen leveren.

Ik zou die beat er eerder ingooien. Waarna de bass erin komt. Zo'n bass die men veel bij bossa nova hoort
Luister naar http://www.garageband.com/artist/verbalkint
Om een idee te krijgen

Wat vinden jullie van de extra pagina op www.phochos.org/phochos, het overzicht van de verkrijgbare cd's op zowel Orion Records als Fonos?

Phochos:z

Binnenkort plaats ik nog wat nieuwe nummers van cd's bij de .mp3 lijst.:dj:

Is dat een recente foto van je Pochos?
Op je avatar zie je er wat dikker uit 8)

Nee, op de avatar ben ik meer recent aanwezig. Ik ben in de loop van de tijd behoorlijk aangedikt. Ben nu weer aan het lijnen.

Phochos:D

Wat vinden jullie van de extra pagina op www.phochos.org/phochos, het overzicht van de verkrijgbare cd's op zowel Orion Records als Fonos?

Phochos:z
zo zeg,

wat heb jij een onvoorstelbare hoeveelheid cd's gemaakt in de afgelopen jaren.
Leuk zo'n overzicht op je pagina. :halleluja

In verband met drukte thuis, op het werk en het oppakken van mijn belangrijkste hobby - sterrenkunde - zet ik mijn muzikale perikelen op een laag pitje. Er zal dit jaar nog een cd uitkomen met nieuw werk en er komt nog een dubbelaar bij Fonos uit, maar verder zal ik nog weinig aan muziek doen. Behalve bij verzoeken of voor filmmuziek ga ik aan de slag, verder vind ik het voorlopig mooi geweest. Daarom ook de verkoop van spul in de studio.

Phochos

In verband met drukte thuis, op het werk en het oppakken van mijn belangrijkste hobby - sterrenkunde - zet ik mijn muzikale perikelen op een laag pitje. Er zal dit jaar nog een cd uitkomen met nieuw werk en er komt nog een dubbelaar bij Fonos uit, maar verder zal ik nog weinig aan muziek doen. Behalve bij verzoeken of voor filmmuziek ga ik aan de slag, verder vind ik het voorlopig mooi geweest. Daarom ook de verkoop van spul in de studio.

Phochos

Als je het toch minimalistisch aan wil pakken; 8o)

http://www.aqi.co.jp/product/ds10/en/index.html

Maar zoals ik het zelf al vermoedde, blijft de drang voor muziek maken gewoon aanwezig, daar gaan we gewoon op de oude voet verder, met muziek maken dus en daarnaast mijn hobbies ruimtevaart en sterrenkunde.

Phochos

Hoe beoefen je een hobby als ruimtevaart? Ben je zelf een raket aan het timmeren? :D

Ik ben lid van de NERO (Nederlandse Vereniging voor Raket Onderzoek) en de DRRA (Dutch Rocket Research Association). Ik heb in het verleden meegewerkt aan projecten en ga binnenkort beginnen aan een eigen project die ik zowel bij de NERO als de DRRA ga uitvoeren (wordt dan dus een tweetrapsraket).

Daarnaast volg ik natuurlijk alles wat met ruimtevaart te maken heeft zoals lanceringen via televisie en internet en ga ook langs bij centra zoals ESTEC.

Phochos

Hoe beoefen je een hobby als ruimtevaart? Ben je zelf een raket aan het timmeren? :D

Je kan ook EVE online spelen. :)

Ga je het motortje uit de Brommobiel gebruiken? Ik heb nog wel een BOSCH Turbo compressor liggen. :eureka: :duivels:

Serieus: heb je zo'n lange sterrenkijker?

Ik heb een 15 cm Newtontelescoop type Dobson. Zie het hoesje van mijn nieuwe cd 'Telescopy", daar staat een plaatje van mijn telescoop op (de dame zit er helaas niet bij).

Phochos

Daarnaast kan ik melden dat de dubbelaar "V Is For Vintage" is opgevoerd bij Fonos Records en zal begin oktober uitkomen bij Fonos.

Deze week verschijnt de nieuwste cd van het Haags Timmerbedrijf getiteld "Rot". In het verleden is al eens een cd "Rot" verschenen, maar die nummers zijn samengevoegd tot andere cd's, zodoende dat er nu een nieuwe "Rot" is verschenen met geheel nieuwe nummers.
Er zullen in de toekomst ook nog een "Blau", "Grün", "Gelb" en "Orange" verschijnen van het Haags Timmerbedrijf.

Phochos

Phochos

En dit bericht is dus inmiddels verouderd, ben weer zeer druk bezig in de studio, daarnaast ben ik ook druk bezig met de hobby Sterrenkunde.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back