Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zelfs de aandelen markt lijkt zeer stabiel bij dit

Wat zijn jullie weer vriendelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Phochos

Ja, het is niet voor niets dat er een eigen Orion records en Phochos thread is. Op de een of andere manier kijk ik er altijd in om te zien hoe het met "Ons Jos" gaat. Om dan te moeten constateren dat Jos nog steeds op eververende wijze zijn ding doet.

Verder heb ik me in mijn jeugd ook bezondigd aan de sterrenkunde, en bezat ik ook een telescoop (60 MM refractor met 910 MM brandbuntsafstand), dus ja, ik snap dat wel.

Laat Phochos dus maar lekker schuiven zeg ik. :)

Waar ik altijd van sta te kijken is de enorme productiviteit tussen al het kopen, verkopen, verbouwen, verplaatsen en hobby switchen door. Ik denk dat Phochos in z'n eentje meer CD's aan elkaar breit dan de rest van synthforum bij elkaar :okdan:

De cd "Rot" van Haags Timmerbedrijf heb ik gisteren kunnen afronden en is dus uitgekomen op Orion Records.

Phochos

P.S. Ik ga nu werken aan de cd "Kaos".

Phochos, ik zie een lijstje met software onder aan je lijst staan. Gebruik je deze nu daadwerkelijk ook? Uit het verleden kan ik mij herinneren dat je geen software man bent..

Phochos, ik zie een lijstje met software onder aan je lijst staan. Gebruik je deze nu daadwerkelijk ook? Uit het verleden kan ik mij herinneren dat je geen software man bent..

Jazeker, astronaut, de Magix pakketten zeker en de FL4 studio ben ik nog mee bezig onder de knie te krijgen. Daarnaast ben ik ook gewoon met hardware bezig.

Phochos:D

De cd "Blau" van Haags Timmerbedrijf heeft ook het daglicht gezien en is uitgekomen op Orion Records.

Phochos:dj:

deze als avatar hieronder zou je wel cooler staan..

(cool die polymorfic en micro macro cd hoezen)

attachment.php

Attachments

• Logo2.jpg
    Logo2.jpg
    14,9 KB · Bekeken: 95
De dubbelaar "V Is For Vintage" is gedigitaliseerd bij Fonos en dus nu leverbaar voor 19.95 euro. Bij www.fonos.nl

Phochos:D

De website www.orionrecords.nl wordt niets meer mee gedaan, vanaf nu zal ik alleen nog de website www.phochos.org/phochos aanpassen. Dat is nu ook gedaan, hij is in het Engels veranderd en er is een extra pagina bijgekomen met de te verkrijgen cd's, met erbij fotootjes van de hoesjes.

Phochos

P.S. Dit is gebeurd omdat a) de website Orion Records.nl iedere keer van slag af was en b) het handiger is om alles in een website te hebben.:walker:

De website www.orionrecords.nl is inmiddels weer in de lucht, geschreven in de Nederlandse taal (voor niet-Nederlanders: "Die sprache ist Holländisch).

Phochos

De drie cd boxen Cosmos, Spirits From The Frozen Worlds en The Equivalence Relations zijn vervangen door de enkele cd's volume 1, 2 en 3 voor elke titel. Dit omdat er meerdere volumes in de toekomst gaan verschijnen van bovengenoemde titels.

Phochos:Z

Per direct ben ik gestopt met uitgeven van cd's via Fonos. De reden is dat ik geen geld meer heb voor dit soort projecten. Mijn vader is op zaterdag 25 oktober plotseling overleden en hierdoor moet ik nu meerdere rekeningen gaan betalen die hij tot voor kort betaalde. Zodoende houd ik nu geen geld meer over voor de nog uit te voeren projecten bij Fonos. Daarom zullen al mijn projecten alleen nog maar op Orion Records uitkomen.

Phochos;{

Ja, gecondoleerd en sterkte, Phooch.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back