Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Phochos, Mindsearch's Revenge and Haags Timmerbedrijf zijn namen van Jos Lieffering, een synthesizer-artiest, geboren in Den Haag.

Moet dat woordje AND niet EN zijn??? :mega:

Nee, ik blijf gewoon doorgaan met mijn Orion Records, zie dus mijn website.

Phochos

In ieder geval hoef je de topic titel van deze thread dan niet te laten veranderen na bijna 5 jaar. :P

Phochos, Mindsearch's Revenge and Haags Timmerbedrijf zijn namen van Jos Lieffering, een synthesizer-artiest, geboren in Den Haag.

Moet dat woordje AND niet EN zijn??? :mega:

You are helemaal recht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anders begin je een 2e label genaamd 'Phonos' of 'Fochos' :D

Misschien dat ik naast Orion Records een extra labeltje open, getiteld "Eolus Records". Ik ga dan ongeveer eenzelfde layout maken als bij Fonos (natuurlijk niet helemaal hetzelfde anders wordt ik van plagiaat beschuldigd).

Phochos

Eolus: god der winden en zoon van Jupiter

Ik wist niet dat je las van winderigheid :kont: had ??!

:dubbel::dubbel::dubbel:

Eolus: god der winden en zoon van Jupiter

Ik wist niet dat je las van winderigheid :kont: had ??!

:dubbel::dubbel::dubbel:

Alleen na het eten van erwtensoep, bruine bonensoep, hachee, peen met uien, .......... en zo kan ik nog wel even een uurtje doorgaan.:D

Zijn er ook ergens tracklists van de cd's? Ik ben die ouwe cd's kwijt maar ik weet niet meer welke nummers waar stonden?

Geen tracklists meer, kijk op mijn website voor de actuele stand van zaken en de te downloaden nummers en de te bestellen cd's.

http://www.phochosorion.vpweb.nl

Phochos

Twee nieuwe cd's gaan binnen nu en een half jaar verschijnen, beiden van Phochos, titels zijn:

-Floating (met kunstwerken van Adelbert Von Deyen op de hoes)
-Sensualité (met............zie mijn website).

Phochos

maar hoeveel van je reeds geplaatste kutnummers zijn dat dan? :D

Nee hoor, zijn allemaal nieuw gecomponeerde nummers, de kutnummer staan op de cd "Kwalitatief Uiterst Teleurstellend".

Phochos

Binnenkort ga ik beginnen met de opnamens van de cd "Floating". Er komen drie hele lange nummers op te staan, van rond de 25 minuten per nummer. Ze worden in de stijl van Klaus Schulze en Adelbert Von Deyen.
Op het hoesje staan twee schilderijen van Adelbert Von Deyen, die ik weer van hem mag gebruiken. De titels van de nummers zijn ook titels van schilderijen van Adelbert Von Deyen.

Phochos

En ik werk ook aan een andere cd, "Sensualité" van Phochos. Dit wordt een rustige ambient cd zonder percussie, maar wel met sequencers.

Phochos

Binnenkort ga ik beginnen met de opnamens van de cd "Floating". Er komen drie hele lange nummers op te staan, van rond de 25 minuten per nummer. Ze worden in de stijl van Klaus Schulze en Adelbert Von Deyen.
Op het hoesje staan twee schilderijen van Adelbert Von Deyen, die ik weer van hem mag gebruiken. De titels van de nummers zijn ook titels van schilderijen van Adelbert Von Deyen.

Phochos

The cd "Floating" is hedenmorgen gereedgekomen. Er staan 6 nummers op variërend van 3.35 tot 24.44 (naast deze lange staat er ook nog een nummer van 19.56 op). De titels zijn gekomen van schilderijen van Adelbert Von Deyen en op de hoes staan twee schilderijen van Adelbert Von Deyen.

Phochos

En dit is um dan...

525327.jpg

De bekende 18de eeuwse kunstschilder Adelbert Von Deyen natuurlijk.

Wel jammer dat mijn zoon al geboren is en genaamd is, achteraf had ik hem ook wel 'Adelbert' willen noemen. Met z'n naam kan het gewoon niet anders dan dat het leven je toelacht.

Die foto is uit zijn periode van zijn laatste LP uitgebracht via Sky Records, Dreamdancer. Daarna heeft hij zijn studio en de synthesizers aan de wilgen gehangen en is verder gegaan met zijn eigenlijke beroep, kunstschilder.

Phochos

Het laatste nummer van de cd Floating, titel:

"Rumregatta - Finale"

Phochos

Attachments

• RumregattaFinale.mp3
    5,1 MB · Bekeken: 89
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back