Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Inmiddels ben ik ook begonnen aan de nieuwste van Haags Timmerbedrijf, titel "Gelb-Grün". Daarnaast vordert Sensualité ook, zij het langzaam.

Phochos

Ik krijg zojuist een mailtje van Fonos door dat er in totaal (tot nu toe) van de twaalf uitgebrachte cd's bij hen 241 exemplaren zijn verkocht, dus dat valt heel erg tegen. Had zelf het idee dat er meer verkocht was.

Maar ja............zijn toch wat van verkocht.

Phochos

van twaalf uitgebrachte cd's 241 exemplaren verkocht

dat is echt niet veel, gemiddeld zo'n 20 stuks per CD... en je moest toen ook nog 10 per CD verkopen om uit de kosten te komen? ....man oh man, t'is maar goed dat je met hun gestopt bent, veel beter zo...

.."Sindsdien heeft niemand nog wat van Hem vernomen." :D

Nou, het is gewoon een kwestie van de juiste bril opzetten!!!:engel:

Vanaf Sensualité ga ik weer gewoon gebruik maken van alleen maar mijn hardware synts en sequencers, voorheen heb ik zowel hardware als software gebruikt. Voor het Haags Timmerbedrijf blijf ik wel software gebruiken.

In de loop van volgend jaar breng ik ook een cd uit bij Groove Unlimited, het bedrijf van Ron Boots. Welke cd ('s) het worden weet ik nog niet, wellicht ook een verzamelaar met de beste nummers van Orion Records.

Mijn website www.phochosorion.vpweb.nl is flink uitgebreid met een paar extra pagina's.

Phochos

P.S. Ben nu druk bezig met de opnamens van de nieuwste van Haags Timmerbedrijf, "Orange-Braun".

547_547_638691298_1.jpg

:D

Ja, 6, dit is een van de spullen die ik heb laten maken bij Vista Print, waar ik ook mijn website bij heb. Daarnaast heb ik ook nog een petje, pennen en sleutelhangers laten maken. En wellicht komen er nog wat dingetjes bij.

Phochos

De nieuwste van Haags Timmerbedrijf, "Orange-Braun" is vandaag uitgekomen op Orion Records.

Phochos

Ja, 6, dit is een van de spullen die ik heb laten maken bij Vista Print, waar ik ook mijn website bij heb. Daarnaast heb ik ook nog een petje, pennen en sleutelhangers laten maken. En wellicht komen er nog wat dingetjes bij.
allemaal leuk en aardig, maar heb je wel eerst onderzoek gedaan of er animo voor is?
ik bedoel, kijk eens naar je verkopen destijds bij fonos, dat was niet zo veel dus waarom zouden die paar mensen die eventueel je CD's willen kopen daarnaast ook nog geintreseerd zijn in al die andere waren?

klopt mijn vermoeden dat je gewoon bent ingegaan op een aanbieding van vistaprint omtrent deze zaken?
nu ga je eigenlijk alweer in zee met iets waar je waarschijnlijk alleen maar geld in moet (blijven) pompen...

allemaal leuk en aardig, maar heb je wel eerst onderzoek gedaan of er animo voor is?
ik bedoel, kijk eens naar je verkopen destijds bij fonos, dat was niet zo veel dus waarom zouden die paar mensen die eventueel je CD's willen kopen daarnaast ook nog geintreseerd zijn in al die andere waren?

klopt mijn vermoeden dat je gewoon bent ingegaan op een aanbieding van vistaprint omtrent deze zaken?
nu ga je eigenlijk alweer in zee met iets waar je waarschijnlijk alleen maar geld in moet (blijven) pompen...

Dit zijn gewoon extra dingen die men kan bestellen voor goedkoop bij me. Ik heb in eerste instantie gewoon shirts laten maken om ze bij me op mijn werk te kunnen ophangen en de Movements heb ik speciaal voor Adelbert Von Deyen laten maken omdat ik twee van zijn schilderijen mocht gebruiken voor de hoes, dat was als dank ervoor.

Ik ga absoluut geen extra kosten hiervoor maken, mochten er mensen zijn die een t-shirt willen hebben dan kunnen ze deze via mij bestellen.

Phochos

ooow ok

Mijn volgende cd die ik professioneel ga uitbrengen zal zijn via Groove Unlimited van Ron Boots, volgend jaar rondom de zomer.

Phochos

Nieuwe van Phochos vandaag uitgekomen, "Cosmos, Spirits, Equivalence".

Ook de tweede cd uit de S.E.T.I.-serie, "The S.E.T.I.-Project, The Search For Poly Six" is vandaag uitgekomen op Orion Records.

Phochos

Voor foto S.E.T.I.-Project 2, zie:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=35478

Attachments

• COSPEQ.jpg
    COSPEQ.jpg
    93,4 KB · Bekeken: 86
De definitieve versie van "Cosmos, Spirits, Equivalence" qua nummers betreft. Dit is dus de achterkant van het hoesje.

Phochos

Attachments

• COSPEQ2.JPG
    COSPEQ2.JPG
    126 KB · Bekeken: 90
Hey phooch, ik wil graag dat petje kopen en 2 pennen hoeveel kost dat en hoe bestel ik dat? (Dat is niet helemaal duidelijk op de site) en owja zijn er ook maten van de petjes?

Heb je veel fans dat je ineens met al die merchandise komt?

Hoi,

Het gaat redelijk met de verkopen van cd's dus dacht ik..........ik heb wat laten maken bij Vista, misschien vinden de Synthforummers het wel leuk om wat andere dingen ook te kunnen hebben van Phochos en Orion Records.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back