Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik blijf naast de softwareprogramma's ook gewoon hardware synths gebruiken, heb alleen weer eens een grote schoonmaak in de studio doorgevoerd en wat dingen verkocht en weer nieuw aangeschaft. Met de huidige installatie is het allemaal weer wat compacter geworden, zoals de nieuwe aanschaf van de Korg Micro X en de Boss BR600 ipv de Boss BR1200CD - deze laatste is gewoon te groot voor mijzelf en vind ik te uitgebreid. Deze staat nu nog te koop, zie mijn verkoopthread.

Phochos

Jammer.....maar het blijft toch vaag......

wat zou er op die pagina hebben gestaan qua info??? We zullen het nooit weten.....sjit dit gaat me wakker houden 's nachts:Z:dubbel:

Jammer.....maar het blijft toch vaag......

wat zou er op die pagina hebben gestaan qua info??? We zullen het nooit weten.....sjit dit gaat me wakker houden 's nachts:Z:dubbel:

Volgens mij is de paginanummering altijd goed gebleven.

Verder kan ik melden dat de nieuwe cd "Atmosphere" is uitgekomen met 5 nummers die oorspronkelijk stammen uit 1985, van de tape "Atmosphere". De originele nummers zijn verloren gegaan, maar ik wist ze me nog voor de geest te halen zodat ik ze kon arrangeren, zodat ze nu op deze nieuwe cd staan. Daarnaast zijn er ook nog de cd's "Kwalitatief Uiterst Teleurstellend (heruitgave)", "Het Beste Van Orion Records Volume 2" en "Uitermate Troebel" bij uitgekomen.

Phochos

Verder kan ik melden dat de nieuwe cd "Atmosphere" is uitgekomen met 5 nummers die oorspronkelijk stammen uit 1985, van de tape "Atmosphere". De originele nummers zijn verloren gegaan, maar ik wist ze me nog voor de geest te halen zodat ik ze kon arrangeren, zodat ze nu op deze nieuwe cd staan.

Ah cool zijn er ergens mp3 snipps van te beluisteren?

Ik zal een nummer van Atmosphere op mijn website bij de mp3 erbij zetten.

Ook de cd "Sensualité" van Phochos is eindelijk afgekomen en vanaf vandaag leverbaar via Orion Records.

Daarnaast ook nog verschenen:

-Pump Up The Volume van Phochos
-Ouverture van Phochos
-Air van Phochos

Wat dacht je van deze, staat gewoon bij de avaiable cd's.

Attachments

• PUMPUPTV.JPG
    PUMPUPTV.JPG
    86,8 KB · Bekeken: 90
deze is dan ook ff 10x zo groot dan op die pagina... ik snap niet helemaal wat een naakt wijf op een gang van een hotel te maken heeft met "pump up the volume"... of bedoel je de toeters daarmee? :D

sensualite is ook al zoiets of niet?

Ik weet het zelf ook niet, misschien moet ik maar een ander hoesje verzinnen. Is natuurlijk wel lekker, zo'n naakte dame voorop de hoes.:dubbel:

Twee nieuwe hoesjes voor zowel "Sensualité" als "Pump Up The Volume".

Phochos

Attachments

• PUMPUPTV.jpg
    PUMPUPTV.jpg
    134,2 KB · Bekeken: 90
  • SENSUAL1.jpg
    SENSUAL1.jpg
    156,7 KB · Bekeken: 88
Ja hoor, die doen het gewoon. Je moet Flash geïnstalleerd hebben om zoiezo de mp3's te kunnen zien. Misschien dat het daar aan ligt??

Phochos

hmm nou ja ik zie ze wel en het balkje beweegt maar hij speelt niet

hmm nou ja ik zie ze wel en het balkje beweegt maar hij speelt niet

Ik heb het zowel thuis als op mijn werk geprobeerd en ze doen het allemaal. De balk wordt zwart en wanneer het nummer speelt zie je een klein streepje bewegen over de zwarte balk heen.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back