Newbie

Neil CB

Nieuwkomer
Hello Earthlings

Ik zal me ff voorstellen.

Niels van den Burg, 21jaar, Lokatie: Alkmaar. Aangenaam!

Na een tijdje hebben zitten surfen in interesante topics over vanalles en nog wat heb ik toch maar besloten om mezelf officieel te registreren.

Ik ben nu ongeveer 1,5 bezig met reason 2.5 en later 3.0 ism een Evolution MidiKeyboard/Controller en M-Audio 24/96 kaartje in me PC. Ik maak vooral House (alle vormen bijna behalve Hardstyle/Hardcore) en hiphopbeats. Opzich klinkt het allemaal wel leuk, alleen wil ik graag mijn tracks proffessioneler laten klinken. Hopelijk kan dit misschien mede door het gebruik van Hardware.

Ik ben zelf een zo goed als niet bekend met hardware, ik heb ooit wel eens met een 808 en een 303 zitten spelen maar thats it. Ik heb dus absoluut geen idee of ik veel aan hardware kan hebben en wat voor hardware ik dan nodig zou hebben. Hopelijk lukt het me met oa jullie expertise om daar wijzer uit te worden.

Misschien dat ik uiteindelijk nog eens een fatsoenlijke track kan laten horen hier. ;)

Greets Niels

¡Bienvenida!

Die 303 en 808 heb je natuurlijk niet weggedaan he?

welkom! :okdan:

Origineel geplaatst door klausito
¡Bienvenida!

Die 303 en 808 heb je natuurlijk niet weggedaan he?
:W

Helaas heb ik die dingen nooit in mijn bezit gehad, ik heb er enkel een avondje me zitten spelen bij een maat van me.

Bliep, blurp ende syntaxknor!:biertje:

Hallo, ik ben ook nieuw hier op synthforum.
Ik draai al bijna 15 jaar mee in de hobby sfeer, alhoewel velen zeggen dat ik me op professioneel niveau bevindt. Tsja, wat moet ik daar van zeggen...

Vooral liefhebberij met toch ook wel enige ambitie's, maar ik heb geen haast.

Verder ben ik nog een beetje actief bij de muziek afdeling van de HCC, het zou kunnen dat sommige mensen mij daar van kennen.

Neil CB en FrankH:

Attachments

• welkom.gif
    welkom.gif
    4,4 KB · Bekeken: 87
Back