Marvin
Nieuwe Titel
Hallo ik ben nieuw hier, maak sinds een jaar of 2 hiphop beats en ben sinds een half jaar met reason aan het werken, ik ben nu wel een beetje uitgekeken op de samples en wil ze zelf gaan maken met synths.
Nu hoorde ik van iemand dat dat via recycle kan, is dit zo?
En ik zit te twijfelen tussen welke synth ik wil kopen:
- Microkorg
- Micron
Jullie hebben dit waarschijnlijk al duizend keer gehoord sorry daarvoor, ik heb al veel gelezen hier en wat ik zeker wil weten is dat ik niet beperkt wordt met de synth.
Ik zou graag willen weten of de Microkorg beperkingen heeft (tuurlijk wel, maar in hoeverre), dus niet dat al mijn beats dezelfde soort geluidjes gaan krijgen. En hetzelfde wil ik eigenlijk weten over de Micron, ik ga ze binnenkort ook testen maar mijn tests zijn meestal niet echt representatief voor het hele product.
Op www.beats.tk staat wat ik tot nu toe heb gemaakt.
En ik zou graag geluiden maken zoals in:
Xzibit - Gt Your Walk On
Rakim - Guess Who's back
Gangstarr - Discipline en Rite Were You Stand (de eerste bas van de loop)
Ik zou graag willen weten met welke ik zulke dingen kan maken. Alvast bedankt.
Nu hoorde ik van iemand dat dat via recycle kan, is dit zo?
En ik zit te twijfelen tussen welke synth ik wil kopen:
- Microkorg
- Micron
Jullie hebben dit waarschijnlijk al duizend keer gehoord sorry daarvoor, ik heb al veel gelezen hier en wat ik zeker wil weten is dat ik niet beperkt wordt met de synth.
Ik zou graag willen weten of de Microkorg beperkingen heeft (tuurlijk wel, maar in hoeverre), dus niet dat al mijn beats dezelfde soort geluidjes gaan krijgen. En hetzelfde wil ik eigenlijk weten over de Micron, ik ga ze binnenkort ook testen maar mijn tests zijn meestal niet echt representatief voor het hele product.
Op www.beats.tk staat wat ik tot nu toe heb gemaakt.
En ik zou graag geluiden maken zoals in:
Xzibit - Gt Your Walk On
Rakim - Guess Who's back
Gangstarr - Discipline en Rite Were You Stand (de eerste bas van de loop)
Ik zou graag willen weten met welke ik zulke dingen kan maken. Alvast bedankt.