Tyros klinkt als...

Haarbol

sound designer
Jeeeeez...

Ik had al wat dingen gehoord over die megavoices in de Tyros, maar dit slaat echt alles!

Heb 'm natuurlijk alleen nog maar via de mp3 demo's gehoord, maar ehm, probeer is ff bijvoorbeeld die "acoustic guitar demo" uit... voor een synth toch wel heel erg goed!

Linkie:
http://www.svpworld.com/tyrosreview.htm#sounds

Ik ben ook wel benieuwd naar dat ding. Niet dat ik hem ga kopen, maar het blijft altijd leuk speelgoed. Er komt als het goed is een demo model naar de Feedback Plaza komend weekend.

Ligt misschien aan mij, maar gitaar spelen doe je toch met een eh... gitaar?

Maar fijn da's de nieuwe rage op't moment lijkt het wel.

Die andere demo's zijn van die typische vreselijke zaaddemo's. (je pikt ze er zo uit) Dan luister je nog liever naar EO spoor 7 muziek of zo. ;)
Maar wel dat het apparaat fantastisch klinkt. Maar die mp3's zijn wel op een yamaha digitale mixer opgenomen. ;)

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Ik ben ook wel benieuwd naar dat ding. Niet dat ik hem ga kopen, maar het blijft altijd leuk speelgoed. Er komt als het goed is een demo model naar de Feedback Plaza komend weekend.
Waarom ga je niet voor een Yamaha S90/S80, Motif 8 ofzo? Gezien je neigingen naar Tyros en wishlist met Yamaha P120. Just a thought :biertje:

Origineel geplaatst door Rhy

Waarom ga je niet voor een Yamaha S90/S80, Motif 8 ofzo? Gezien je neigingen naar Tyros en wishlist met Yamaha P120. Just a thought :biertje:

'k weet dat deze post niet aan mij gericht was - maar: haarbol gaaaat voor de S90!! EN haarbol speelt gitaar (andere post hierboven) maar dat neemt niet weg dat haarbol deze acoustische demo behoorlijk goed vond klinken (voor een synth).

Back