Korg M1R....

Skaman

Ingeburgerd
Dag mensen,

Ik ben sinds vanmiddag de eigenaar van een Korg M1R Rackversion...
Maar ik kan er nog niet mee aan de gang,aangezien ik geen midikabel heb en de vorige eigenaar de verkeerde voedingskabel erbij gegeven heeft!
Dit is me eerste keer dat ik met zoiets aan de gang ga,dus ik heb een aantal vraagjes aan de kenners onder jullie...
Ik wil de Korg dus via me Juno-D sturen,en mijn vraag is dus,werkt dat gewoon gelijk?
Ik bedoel als je hem inplugt kan ik dan ook gewoon bij de Korg sounds komen en spelen of moet ik hele menu's instellen?
En moet ik de Korg apart versterken?
En dan is het ook nog de bedoeling in verloop van tijd Live te gaan spelen samen met de Korg,brengt dat veel extra rompslomp met zich mee zoals extra DI's enzo...
Ik heb hem eigenlijk veel te overmoedig gekocht en me er niet echt in verdiept,maarja als het niet te moeilijk werkt allemaal en blijkt dat ik vrij makkelijk met dat ding uit de voeten kan,ook voor live is het wel makkelijk als ik gewoon plug and play kan spelen,of zeggen jullie je had beter voor een echte M1 kunnen gaan en deze alleen voor thuis in de studio te gebruiken???

Ik weet een hoop vragen,maar ik zou graag jullie deskundige mening willen horen.

Grtz,

Skaman.8)

Re: Korg M1R....

1. Om de Korg met de Juno-D aan te sturen hoef je alleen maar de midi-out van je Juno-D op de midi-in van de Korg aan te sluiten en het goede midi-kanaal in te stellen.
2. Om geluid uit de Korg te horen zul je die idd moeten versterken.

Back